محسن آذرحزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از اهواز اظهار کرد: دو تیم پرسپولیس بهبهان(آقایان) و بهمن بهبهان(بانوان) در این فصل به عنوان نمایندگان خوزستان در لیگ برتر هندبال حضور خواهند یافت.

او گفت: تا کنون با پیگیری‌های صورت گرفته توانسته ایم ۳۰ درصد پایانی قرارداد بازیکنان از سال گذشته را تسویه و ورودی لیگ را پرداخت کنیم، اما اکنون برای ادامه راه هیچ منبع مالی نداریم.

رییس هیات هندبال شهرستان بهبهان افزود: به دلیل نبود منابع مالی قادر به انعقاد قرارداد با بازیکنان هم نیستیم و این امر موجب شده علاوه بر از دست دادن استعدادهای خوب، نتوانیم بازیکن جدیدی را هم جذب کنیم.

آذر حزین بیان کرد: شرایط اقتصادی بازیکنان را مجبور کرده که به سمت قراردادهای آینده‌دار سوق پیدا کنند و دیگر استان‌ها با انعقاد قرارداد های عالی تمام بازیکنان با سابقه و درجه یک را از ما گرفتند.

ریس هیات هندبال خوزستان با بیان اینکه دیگر کارد به استخوان ما رسیده اظهار کرد: تا کنون از تمام مجاری اقدام کرده ایم، پیش از این هم مشکلات را بیان کرده ایم اما همچنان لاینحل باقی مانده اند. خیلی‌ها وعده‌هایی داده‌اند که تا کنون عملی نشده است.

او تصریح کرد: خوزستان ظرفیت‌های بالایی دارد و ما خواستار توجه و ورود استاندار به این موضوع هستیم. ما به عنوان نماینده استان خوزستان در لیگ شرکت کرده‌ایم و نیاز است که مسوولین ارشد استان همچون دیگر استان‌ها از تیم ما حمایت کنند.

آذرحزین در پایان با تاکید بر مشکلات پیش روی ورزشکاران در خوزستان بیان کرد: نه فقط هندبال بر که اکثر ورزشکاران رشته‌های مختلف همواره در سختی و فقر هستند و با مشقت و مشکلات فراوان راهی مسابقات می‌شوند. این همواره برای من جای سوال بوده که با این همه صنایع و شرکت های نفتی در خوزستان و مسوولین، چرا باید نسبت به دیگر استان های کم برخوردار تر اینقدر در سختی و مشکلات باشیم. امیدوارم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود چرا که در صورت عدم تامین منابع مالی قادر به شرکت در لیگ نبوده و باید کناره گیری کنیم.