2

مظلومی:ما هنوز شانس اول شدن در گروه را داریم

  • کد خبر : 33044
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

انتظار ما از تماشاگران این است که تیم را حمایت کنند همان طور که تاکنون این کار را کرده‌اند

افق نیوز: پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الریان قطر اظهار کرد: بازی فردا حساسیت ویژه‌ای دارد و ما باید تلاش کنیم که به پیروزی دست پیدا کنیم چون راه صعودمان به برد الریان بستگی دارد. با همه احترامی که برای الریان قائل هستم می‌خواهیم برد برابر الریان قطر را تکرار کنیم اما آن‌ها تیم خوبی هستند و میزبانی خوبی هم از ما داشته‌اند. بازیکنان خوبی هم دارند که البته تیم‌شان چند ملیتی است و ۹ بازیکن خارجی را در اختیار دارند. نقاط ضعف و قوت هم دارند. ما تیم آن‌ها را می‌شناسیم و سی‌دی بازی‌هایشان را در اختیار بازیکنان قرار دادیم و آن‌ها با تیم الریان آشنایی دارند. ان‌شاءالله از روش و سیستم بازی حریف و موقعیت‌های خودمان استفاده می‌کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

مظلومی درباره وضعیت بازیکنانش گفت: بازیکن مصدوم نداریم، فقط کیانوش رحمتی را در اختیار نداریم. خوشبختانه روز گذشته جباری تمرین خوبی را انجام داد و باید امروز هم شرایط او را ببینیم تا اگر نیاز باشد از او استفاده کنیم.

وی درباره وضعیت عمران‌زاده هم گفت: ان‌شاءالله او هم به این بازی می‌رسد. خودش علاقه زیادی دارد که در بازی باشد. روز گذشته هم تمرین خوبی انجام داد. امروز هم پا به توپ می‌شود. خوشبختانه بازیکنان ما آنقدر غیرت دارند که این صدمه‌ها باعث نمی‌شود بازی نکنند. امثال حنیف عمران‌زاده به خاطر عرق به تیم و تماشاگران در هر زمانی دوست دارند که بازی کنند.

سرمربی استقلال ایران درباره تماشاگران و حضور آن‌ها در ورزشگاه آزادی نیز گفت: انتظار ما این است که تیم را حمایت کنند همان طور که تاکنون این کار را کرده‌اند و از دقیقه یک تا ۹۰ صبر کنند تا ان‌شاءالله به چیزی که ما دوست داریم و آن‌ها نیز می‌خواهند دست پیدا کنیم. تماشاگران به ما استرس وارد نکنند و فقط استقلال را تشویق کنند. استقلال نیاز به حمایت دارد و بازیکنان نیز با تشویق تماشاگران قوت و جان تازه‌ای می‌گیرند.

او ادامه داد: هواداران ما منطقی هستند و سال گذشته در بازی با النصر که باعث شد ما صعود نکنیم هواداران به خاطر بازی خوب‌مان ما را تشویق کردند. آن‌ها حتی اگر ما نتیجه نگیریم ولی بازی خوبی ارائه بدهیم، ما را مورد تشویق قرار می‌دهند اما تلاش می‌کنیم که کار به آنجا نرسد.

مظلومی در واکنش به صحبت‌های یکی از خبرنگاران که معتقد بود استقلال برابر الجزیره در ورزشگاه آزادی محتاطانه بازی کرد گفت: به هیچ وجه این صحبت شما را قبول ندارم. تیم ما برابر الجزیره محتاط نبود. تیمی که ۱۲ موقعیت گل ایجاد می‌کند، محتاط نیست. اینکه از دو یا ۱۰ مهاجم استفاده کنید، برای این است که فرصت گلزنی ایجاد شود و برابر الجزیره بازی سرازیری بود و تیم ما کاملا هجومی کار می‌کرد و روی اشتباه خودمان گل خوردیم. آن‌هایی که گاهی کارشناسی می‌کنند و امتحان خودشان را هم پس داده‌اند، منطقی‌تر صحبت کنند. بازی برابر الجزیره یک طرفه بود. آن‌ها از موقعیت‌هایشان استفاده کردند اما ما این کار را نکردیم. ان‌شاءالله فردا از موقعیتها استفاده می‌کنیم و تمام دستورات‌ ما تهاجمی است ولی گاهی به در بسته می‌خوریم. برابر دو تیمی که باید پیروز می‌شدند به میدان رفتیم و آن‌ها در لاک دفاعی فرو رفتند و باعث شد که ما به در بسته بخوریم.

مظلومی در ادامه بیان کرد: الریان تیم خوبی است و آن‌ها در جام ولیعهد قهرمان شده‌اند. ما هم در جام حذفی قهرمان شدیم و در لیگ هم جزو سه تیم بالای جدول هستیم و نمی‌گذاریم که این امتیاز از خانه خارج شود. با انگیزه‌ای که در تیم می‌بینم، مطمئنا آن را حفظ می‌کنیم. همین تیم الریان توانست لخویا را ۳ بر یک شکست دهد که نشان دهنده قدرت این تیم است.

مظلومی در پاسخ به این سوال که احتمال دوم شدن استقلال در گروه وجود دارد و در این صورت چه برنامه‌ای برای مرحله بعد مد نظر دارد گفت: ما هنوز شانس اول شدن در گروه را داریم و خوبی این مسئله این است که اگر پیروز شویم، الجزیره با انگیزه بیشتری برابر نسف قارشی به میدان می‌رود. به دنبال دوم شدن نیستیم و حتی ممکن است نسف قارشی بتواند الجزیره را در دوبی شکست بدهد و بازی آخر ما هم برابر نسف قارشی است. چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما مساوی کار ما را مشکل می‌کند و به نوعی در خانه برای ما شکست محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر