2

استقلال و گروهی که انصراف یک تیم شرایط را تغییر داد

  • کد خبر : 331629
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با انصراف الوحده امارات شرایط متفاوتی پیدا کرده است.

استقلال و گروهی که انصراف یک تیم شرایط را تغییر داد

گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با انصراف الوحده امارات شرایط متفاوتی پیدا کرده است.

به گزارش افق انلاین ، پس از کش و قوس‌های فراوان قرار بر این شد که در ۲۴ شهریور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته شود و به علت شیوع ویروس  کرونا، ‌مسابقات به صورت متمرکز در قطر برگزار شود. در گروه A این رقابت‌ها، الوحده امارات، استقلال، الشرطه عراق و الاهلی عربستان حضور دارند.

یک اتفاق شرایط را به کل در این گروه تغییر داد و الوحده امارات اعلام کرد که به خاطر شیوع ویروس کرونا در این تیم به قطر سفر نخواهد کرد و به این ترتیب از ادامه لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد.

تا پیش از این، الاهلی عربستان با ۴ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار داشت و الوحده امارات با ۴ امتیاز و با توجه به بازی رو در رو در جایگاه دوم ایستاده بود. استقلال و الشرطه عراق هم با یک امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار داشتند.

الاهلی عربستان که صدرنشین این گروه است، در دو بازی خود در این گروه، موفق شد استقلال را ۲ بر یک شکست دهد و با الوحده امارات یک بر یک مساوی کند.  الوحده امارات که تا پیش از انصراف از مسابقات، دوم جدول بود،‌ الشرطه عراق را یک بر صفر شکست داده بود و مقابل حریف عربستانی خود یک بر یک متوقف شد. همچنین استقلال و الشرطه که با یک امتیاز سوم و چهارم جدول بودند در مصاف خود با یکدیگر مساوی کردند و هر کدام به ترتیب یک باخت مقابل الاهلی عربستان و الوحده امارات متحمل شدند.

تیم الشرطه عراق در لیگ داخلی خود با ۵ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول ۱۵ تیمی این مسابقات قرار دارد. استقلال اما نایب قهرمان لیگ برتر و نایب قهرمان جام حذفی است. الاهلی در لیگ عربستان مقام سوم را به دست آورد و الوحده در فصل گذشته لیگ امارات رتبه چهارم را کسب کرده بود.

با انصراف الوحده امارات، شرایط گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تغییر می‌کند. طبق قوانینی که وجود دارد، اگر تیمی انصراف دهد، تمام بازی آن تیم لغو می‌شود و هیچ امتیاز یا گل زده‌ای برای تیم حریف محاسبه نخواهد شد تا جایگاه تیم‌ها در گروه دچار تغییر نشود.

ایسنا/با این وجود در روز ۲۴ شهریور، تنها الاهلی عربستان مقابل الشرطه عراق دیدار خواهد کرد و بازی استقلال به روز یک‌شنبه ۳۰ شهریور با الشرطه عراق موکول می‌شود.

با این انصراف،‌ الاهلی عربستان راه هموارتری برای صعود پیدا کرد و در حال حاضر رقابت بین دو تیم استقلال و الشرطه است تا بتوانند خود را به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برسانند.

باید دید با سه تیمه شدن گروه A لیگ قهرمانان آسیا چه سرنوشتی در انتظار این گروه خواهد بود. آیا استقلال می‌تواند از این فرصت استفاده کند و راه خود را برای صعود هموارتر کند یا اتفاقات دیگری در این گروه رقم می‌خورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر