3

عبدالله ویسی:تیم ما هدفی جز کسب سه امتیاز این مسابقه ندارد

  • کد خبر : 33307
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶

امروز شرایط فرق می‌کند و بازیکنان ما بسیار باتجربه‌تر از گذشته شده‌اند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص شکست تیمش در برابر داماش گیلان که قاسم‌پور سرمربی فعلی مس عهده‌دار هدایت آن تیم بود، گفت: در آن بازی شایسته شکست نبودیم و این شکست تکرار نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: دیگر به قاسم‌پور نمی‌بازم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله ویسی در آستانه دیدار برابر مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگاران تصریح کرد: دیدار با مس کرمان یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ یازدهم است اما تیم ما هدفی جز کسب سه امتیاز این مسابقه ندارد.

وی یادآور شد: تمام تلاش بازیکنان جوان و با تجربه تیم فوتبال صبای قم این است که در این دیدار خانگی در حضور تماشاگران خودی قوی و محکم بازی کرده و با تمام توان به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: هدف ما این است که در حضور تماشاگران خودمان جشن صعود به لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم زیرا این مهم حق آنهایی است که در طول راه پر فراز و نشیب لیگ یازدهم با تمام وجود از ما حمایت کردند و مایه دلگرمی تک تک اعضای تیم فوتبال صبای قم شدند.

وی اضافه کرد: در خصوص تاکتیک‌های در نظر گرفته شده برای پیروزی در این مسابقه حرفی نمی‌زنم ولی در طول تمام ۹۰ دقیقه روحیه و جنگندگی حرف اول را می‌زند.

ویسی تصریح کرد: بازیکنان ما خودشان نسبت به اهمیت این مسابقه و ضرورت کسب هر سه امتیاز آن هوشیاری کامل دارند و نیازی نیست که بخواهم از نظر تکنیکی و تاکتیکی آنها را آماده این بازی کنم، آنها ۳۲ هفته سخت را پشت سر گذاشته‌اند و خوب می‌دانند که مقابل مس کرمان به دنبال چه هدفی هستند.

وی در پاسخ به اینکه شما پیش از این با ابراهیم قاسم‌پور سرمربی فعلی مس کرمان در بازی هفته پانزدهم با داماش گیلان نیز رو به رو شده و باخته بودید، عنوان داشت: مطمئنم اگر ذهن شما به آن بازی برگردد، با ادعای من موافق هستید که ما در آن دیدار کاملا تیم مسلط بر تمام لحظه‌های بازی بودیم و شایسته کسب سه امتیاز بازی کردیم اما با بداقبالی، یک گل مشکوک خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: با این حال امروز شرایط فرق می‌کند و بازیکنان ما بسیار باتجربه‌تر از گذشته شده‌اند، ما تنها مهدی بدرلو را در اختیار نداریم که سه اخطاره است و سایر بازیکنان نیز در شرایط کامل آمادگی به سر می‌برند.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان از هفته شانزدهم از دور برگشت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز به قضاوت شاهین حاج بابایی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر