2

خبرنگار زن ایرانی در آمریکا مورد تجاوز قرار گرفت + تصویر

  • کد خبر : 33335
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۸

مرجان رستمی دو هفته پیش در راه بازگشت به خانه همراه خبرنگار دیگر دیوید فورستر مورد حمله و ضرب و شتم و تجاوز ۳۰ جوان سیاهپوست قرار گرفت…..

به گزارش خبرنگار فرهنگی – اجتماعی شبکه خبری آتی نیوز، مرجان رستمی خبرنگار نشریه The Virginian Pilot دو هفته پیش در راه بازگشت به خانه همراه خبرنگار دیگر دیوید فورستر مورد حمله و ضرب و شتم و تجاوز ۳۰ جوان سیاهپوست قرار گرفت.با اینکه رستمی خود خبرنگار مجرب این نشریه میباشد، این نشریه خبری در مورد ضرب و شتم، تجاوز و غیبت یک هفته ای او منتشر نکرد. همچنین گفته میشود پلیس نیز ضاربان را تحت تعقیب قرار نداده و ادعا کرده چندان کاری از دستشان بر نمی آید.
دیروز آقای اورایلی مجری شبکه فاکس با اشاره به این خبر مدعی شد که مقامات محلی قصد سرپوش گذاشتن بر این خبر را دارند چون به نظر میرسد انگیزه های حمله نژادپرستانه بوده است (سیاهپوستان علیه دو سفیدپوست – ایرانی و آمریکایی).

رستمی فارغ التحصیل دانشگاه تگزاس میباشد و قبلاً در نشریه آریزونا رپابلیک کار میکرده است.

نکته قابل توجه اینکه نه تنها رسانه های آمریکایی بلکه رسانه های محلی نیز خبر فوق را در رسانه های خود منعکس نمی کنند، رسانه هایی که گویا به خبر آزار و اذیت حیوانات بیشتر از انسان اهمیت می دهند یا اینکه چون فرد مذکور ایرانی است ظاهرا برایشان اهمیت چندانی ندارد.گفتنی است از چند روز پیش خبر سگ ایرانی به نام «امید» به طور مرتب از رسانه های فارسی زبان ماهواره ای خصوصا “صدای آمریکا” پخش می شود و حتی مجریان آن در فیس بوک اقدام به تبلیغ برای سگ ایرانی می کنند؛اما از خبر ضرب و شتم خبرنگار ایرانی خبری نیست …
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33335

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 29در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۹
  1. به نظر من اگر از نگاهی غیر از نگاه آمریکا به مسئله بپردازیم ارزش سگ بیش از همین خانم است. اگر این ایرانی برای ایرانی ها کار میکرد و حجاب اسلامی داشت، حتما از طرف ایران حمایت میشد. این خانم خودش مشکل داشته که موردتجاوز قرار گرفته.
    شما میخواهید با این خبر بگویید که ایرانی ها ازش دفاع کنند ولی آن خانم آبوی ایران را برده و برای آمریکا کار میکنه.
    تجاوزی که بش شده را محکوم می کنم و از سگ هم دفاع نمی کنم. میخواهم بگم این خانم ایرانی واقعی نبوده که….

  2. واقعا برای جواد متاسفم.چون یک نفر توی امریکا کار میکنه میگی حقشه.البته تو نیازی به تاسف نداری چون لیاقت نداری انسان حتی بهت فکر کنه.

  3. جناب جواد ۴۲۳۳ این چه حرفیه مگه قراره هر ایرانی فقط توی ایران زندگی کنه و حجاب داشته باشه. خجالت آوره. حالا اگر یه همچین اتفاقی برای یک امریکایی در ایران میفتاد دنیا ایران رو به سیخ می کشید که در ایران امنیت نیست و فلان و فلان. نمی خوام بگم در ایران همچین اتفاقی نمیوفته ولی وقتی یه هم وطن یه ایرانی در هر جای دنیا یه اتفاقی برای میوفته گفتن یک همچین حرفی از یک ایرانی دیگر عذاب آوره

  4. برای آقایJavad4233 با اون نظریه قرون وسطائیش و شما با نحوه پوشش این خبر متاسفم ؛
    آیا دهها اتفاق مشابه در ایرات را جرات دارید اینطوری با عکس و تفصیلات و نام و نشانی قربانی و بردن آبروی وی درج کنید؟؟؟؟؟؟

  5. مهران جان جواده دیگه شما به دل نگیرید
    داش جواد این خانم هرچی که باشه یه انسانه لطفا دیدگاهت رو یه کاریش بکن

    با ارزوی موفقیت

  6. به شرف یک انسان تجاوز شده یعنى حرمت انسانیت به زیر پا گذاشته شده آقا جواد، اگر خواهر خودت بود همین نظرت بود؟

  7. حالا اگه تو ایران بود اجازه داشتین عکسشو نشون بدین؟
    از دست شما رسانه ها

  8. javaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad
    midoni kheyli daghoni?
    nemishod in afkare jalebeto bara khodet negah dari?????????????

    atighe hasti, be khoda.

    ma irani ha ta vaghti amsale toro darim, dige doshman mikhahim che kar?

  9. تجاوز در هر فرهنگی محکومه. اما اینکه امریکاییها به خاطر ایرانی بودن این خانم هیچ اقدامی نکردهان زا اون متجاوزین هم کثیف ترند . بله بعضی افراد غربی برای سگ ارزش بیشتری میگذارند و متاسفانه در حال رشد این تفکر در بعضی جوونهای خودمون هستیم.

  10. جناب آقای جواد!!
    اگر یه کم به اخبار سایت ها مراجعه کنید می بینید که متأسفانه هر سال و حتی هر ماه در همین ایران خودمون تعداد خیلی خیلی زیاد از زنان و دختران هستند که با وجود داشتن حجاب مورد تجاوز قرار می گیرند. تحلیل قرون وسطایی شما برای این موضوع چیه؟؟ ممنوع کردن خروج زنان و دختران از خانه؟ که بازم متأسفانه به بعضی از این افراد در خانۀ خودشان تجاوز شده!!! شاید با ممنوع کردن تولد دختران در ایران این مشکل مرتفع بشه!!!
    جناب آقای مدیر سایت!!
    شما چه حقی دارید که آبروی یک انسان رو ببرید؟؟ چه حقی دارید که اسم ببرید؟؟ در ضمن اگر اسم بردن انقدر راحت است (البته از نظر شما) چرا نامی از نامی از اختلاس گران، یا …. (خودتون بهتر می دونید) نمی برید؟؟ برایتون واقعا متأسفم!!!

  11. این جواده خیلی جواده!!!!!!!!!!!

  12. javad4233 اگر مسلمان هستی که خدا به دادت برسه . چون باید بری آمریکا این خانم را پیدا کنی و ازش حلالیت بطلبی چون در اسلام ، بالاتر از حرمت خانه ی کعبه حرمت انسانها است و اگر هم این کارو نکردی که بازهم اگراگراگر مسلمان باشی و روز قیامت را قبول داشته باشی بااااااازهم وای به حالت چون روز قیامت کسانی را که پشت سرشون حرف زدی باید راضی کنی که از گناهت بگذرند . فقط اینو بدون که یک نفر بهت گفت که باید چکار کنی که حق اون خانم محترمی که در آمریکا بهش حمله شده از دوشت برداشته بشه. واااااااااااااااااااااااااااااای به حال من و تو که ادعای مسلمانی داریم و روز قیامت کسانی را که اصلآ قبول نداشتیم بالاتر از ما هستند و مورد احترام خدا . خدایا از سر گناهان من بگذر . گناهانی که بخاطر پر مدعایی از من سر زده . و خدا به دادت برسه ای جواد۴۲۳۳٫ برو استغفار کن .

  13. من واقعاٌ واسه جواد با یان طرز فکرش متاسفم.آبروی هرچی مردو بردی………متاسفم

  14. قبلا اگر میخواستند کسی را تهدید یا نفرین کنند میگفتند بری جایی که عرب نی میندازه ولی الان باید بگویند الهی بری آمریکا که بهت گرین کارت بدن ( گاو چران کارت )

  15. اقا جواد مگه توی همین ایران خودمون با این همه محدویت که خانوم ها برا خودشون در نظر می گیرن که با خیال اسوده رفت و امد کنن کم مورد فحاشی و تجاوز ها در انواع سطوح قرار می گیرن؟ براتون و برای این دیدگاه کوته فکرانه تون متاسفم

  16. آقای javad4233، معلوم نیست شما چگونه زندگی میکنید و در کجا کار میکنید. حتی معلوم نیست چه باور و عقیده ای دارید. خداوند هرگز از روی چند تار مو و حتی نوع پوشش بر آفریدگانش محبت نمیکند. دین شما چیست آقا؟

  17. جواد جان.چی چی داری میگی؟؟؟؟برو کامل آیه ی حجاب رو بخون بعد بیا حرف بزن.برادرم اگه خدای نکرده به تو هم تجاوز میشد مطمئن باش افرادی که انسانن دلشون برات میسوخت.این بیچاره دست ۳۰ نفر مریض افتاده اونوقت تو هم میکوبیش؟؟؟؟چیتو ثابت میکنی؟؟؟خدا برا حقانیتش بتو احتیاج نداره.مسلمان باید دو قدم بالاتر از انسانیت شرف داشته باشه.چون بهترین شریعت رو داره.عزیزم برو دوباره درستو یاد بگیر که بد مردود شدی

  18. javad4233 جون اولاً فرق ما مسلمانان با غیر مسلمانان اینه که همه انسانها برابرند مگر از نظر تقوا. اینکه شما گفتید همون حرف آمریکایهاس یا درست تر بگوییم همون حرف اسلام آمریکایی است به یک انسان تجاوز شده پس ما باید غیرتمان متاثر شود حالا اینکه این انسان کیه،کافر یا نه و ….. اون اینجا مطرح نیست.

  19. ما نباید حتی از کنار این ساده بگذریم

  20. جواد جون هیچ وقت زود قضاوت نکن؟ما ایرانی ها هر کجا باشیم با هر پوششی باشیم همدیگرو دوست داریم؟چون ایرانی هستیم؟شاید خود تو ایرانی نباشی؟آقای پوشش اسلامی؟

  21. سلام : فقط به این رفتارهای دور از انسانیت میشود تاسف خورد واز حکومت انتظار میرود در هرحال از حقوق هر ایرانی فارق از هرعقیده دفاع نماید .

  22. سلام.دوستان لطفا وقت خود رو برای جواب دادن به نظریه طنز جواد هدر ندهید.اول به عنوان ۱ انسان ودوم به عنوان ۱ ایرانی بابت اتفاق رخ داده متاسفم.ضمنا همه ایرانی ها که مسلمان نیستند.

  23. اقا جواد فکر کنم خیلی اغده داری خودت رو خالی کن!

  24. افشین جون مسلمان بودن بینش و لیاقت میخواهد…

  25. واقعا جواد تو انسان خوبی نیستی اگر فامیل خودت بودند نظرت همین بود جواد بدون بیشتر دکتر های اون طرف اب ایرانی هستند بیشتر اعضای ناسا ایرانی هستند اصلا معنی ناسا را میدونی جواد برای اون خانم متاسفم فقط در اخر میگم مرگ بر امریکا

  26. جواد جواد جواد…جواد کیه گیر دادین مگه مقاله در مورده جواده؟مگه همه یه جور حس میکنن یه جور میفهمن یه جور درک میکنن یه جور شکمشونو سیر میکنن یه جور بزرگ شدن؟؟؟؟
    به دین چیکار دارین به قیامت چیکار دارین به حجاب و کجایی بودن چیکار دارین؟فقط تو دوتا کلمه (انسان باشیم)
    نیازی نیست از آخرت بترسیم از خدا بترسیم فقط کافیه خودمونو بذاریم جای دوستامون و یه لحظه به حالتی که براش پیش اومده فکر کنیم تا حاله اونو با چرت و پرتای خودمون مقایسه کنیم.
    پس هیسسسسسسس

  27. نیما جان دمت گرم من هم نظرم همینه که گفتی پی به قول نیما وقتی انسانیت را شناختیم اظهار نظر کنیم پس هیس تا …..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر