3

آغاز شروع به کار ‘جشنواره خدمت’ از ۲۱اردیهبشت‌ماه با محوریت مشهد مقدس

  • کد خبر : 33406
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۰

برای اطلاع‌رسانی مناسب و شفاف‌تر مجموعه سفرهای استانی و دستاوردهای آن، پایگاه اطلاع‌رسانی www.khedmatpress.ir راه‌اندازی شده است.

سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری با اشاره به راه‌اندازی سایت خدمت، هدف از این اقدام را اطلاع‌رسانی مناسب‌تر و ارائه تصویری شفاف و روشن از سفرهای استانی دولت و رییس جمهوری بیان کرد.

‘محمد شیخان’ شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به پاس یکصدمین سفر استانی هیات دولت و رییس‌جمهوری که پنجشنبه هفته جاری (۲۱اردیهبشت‌ماه) به استان خراسان رضوی انجام می‌شود، ‘جشنواره خدمت’ از این تاریخ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با محوریت مشهدمقدس در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: براین اساس برای اطلاع‌رسانی مناسب و شفاف‌تر مجموعه سفرهای استانی و دستاوردهای آن، پایگاه اطلاع‌رسانی www.khedmatpress.ir راه‌اندازی شده است.

وی بخش‌های مختلف این پایگاه اطلاع‌رسانی شامل بخش اخبار، گزارش‌، مقالات، دیدگاه‌ها بیان و اعلام کرد که آغاز بکار این پایگاه‌اطلاع رسانی از روز پنجشنبه با آغاز یکصدمین سفر رییس جمهوری به مشهد مقدس از طریق پایگاه‌ اطلاع‌رسانی رییس‌جمهوری ، پایگاه اطلاع‌رسانی دولت و همچنین مرکز پژوهش‌های ریاست‌جمهوری امکان‌پذیر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر