2

مورینیو: پیشنهاد تیم ملی انگلیس را برای مربی گری رد کردم

  • کد خبر : 33412
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۳

علاقه‌ای به کار در تیم‌های ملی فوتبال ندارم، نمی‌توانم برای بازی‌های ملی که شاید در ماه یک‌بار برگزار شود، زمان و انرژی بگذارم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید فاش کرد که در گذشته پیشنهاد مربی‌گری در تیم ملی انگلیس را رد کرده است.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید فاش کرد که پیش از این در سال ۲۰۰۸ که او چلسی را ترک کرد پیشنهاد مربی‌گری تیم ملی انگلیس را داشته که او از پذیرفتن این سمت خودداری کرده است.

مورینیو در این‌باره به ABC گفت: من در سال ۲۰۰۷ که هدایت تیم ملی انگلیس برعهده استیو مک‌لارن بود و او در ‌‌نهایت نتوانست سه‌شیر را راهی یورو ۲۰۰۸ کند در آستانه هدایت این تیم قرار داشتم اما در ‌‌نهایت حضور در تیم ملی انگلیس را نپذیرفتم و فابیو کاپلو به عنوان سرمربی انتخاب شد.

وی گفت: علاقه‌ای به کار در تیم‌های ملی فوتبال ندارم، نمی‌توانم برای بازی‌های ملی که شاید در ماه یک‌بار برگزار شود، زمان و انرژی بگذارم و برای هر تورنمنتی که ۲ سال زمان می‌برد برنامه‌ریزی کنم.

سرمربی پرتغالی و ۴۹ ساله رئال مادرید گفت: من به‌دنبال کسب عنوان بودم و به همین خاطر راهی مادرید شدم و مدت طولانی در این‌جا خواهم ماند. معتقدم که به همراه خانواده‌ام پس از سال‌ها حضور در تیم‌های مختلف اروپایی در اینجا می‌مانم.

وی خاطرنشان کرد: به همراه خانواده‌ام خوشحالم پس از آن‌که هر ۲ یا ۳ سال در تیم‌های مختلف بودم، حالا به یک ثبات رسیده‌ام و رئال یک تیم حرفه‌ای کامل است/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر