3

بورس همچنان می‌تازد | رشد ۳۴ هزار و ۴۵۷ واحدی شاخص کل

  • کد خبر : 337440
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

بازار سهام امروز دوشنبه ۱۰ آذرماه را در ادامه روند صعودی روزهای گذشته با رشد آغاز کرد و شاخص کل با ۳۴ هزار و ۴۵۷ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پیج

به گزارش افق آنلاین ، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۶ شاخص کل با ۳۴ هزار و ۴۵۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۸۰۱ واحد افزایش به رقم ۴۱۶ هزار و ۶۴۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۱۴۹ هزار معامله به ارزش ۱۰۸ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری غدیر،  س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورسگذاشتند.

فرابورس نیز با ۴۰۲ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۲۳۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۶۲ هزار و ۹۰۹ معامله انجام داده‌اند که ۳۶ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی مارون،  پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، صنعتی مینو و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=337440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر