1

رکورد دیوانه‌کننده سیدجلال و ژنرال!

  • کد خبر : 339378
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

اتفاق ویژه این هفته در فوتبال ایران، دستیابی امیر قلعه نویی و سیدجلال حسینی به ۵۰۰ امین بازی روی نیمکت و در زمین مسابقه است.

قدیمی ترین های لیگ برتر خلیج فارس امیر قلعه نویی و سیدجلال حسینی هستند. سرمربی و بازیکنی که از همان دوره های نخست در لیگ برتر نقش آفرینی کردند و تا امروز نیز جزو چهره های شاخص فوتبال ایران باقی مانده‌اند و حالا قرار است این هفته یک رکورد ویژه را تجربه کنند؛ رسیدن به پانصدمین بازی.

 

از بین سرمربیان هیچ کسی به این رکورد نرسیده و حتی به آن نزدیک هم نیست. چه بسا اگر علی دایی در دو سال اخیر غایب نبود، به عنوان یک تهدید جدی برای رکورد امیر قلعه نویی ظاهر می‌شد اما ژنرال فوتبال ایران حالا با اقتدار پیش می‌رود و البته روند کار او به شکلی است که بعید است به این سادگی ها متوقف شود.

از آن طرف سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم پرسپولیس و پیش از دیگر بازیکنان وارد زمین خواهد شد تا در این روز مهم، رهبری بازیکنان سرخپوش را برعهده داشته باشد. سیدجلال اگر به عرصه مربیگری هم وارد شود، می‌تواند نخستین کسی باشد که سابقه حضورش در مسابقات را به عدد ۱۰۰۰ برساند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=339378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. برخی از دوستان قلم بدست شریف و زحمتکش باعث پشت خط ماندن جوانان میشوند جلال حسینی در بازی ذوب آهن در صحنه گل در کورس بیست متر از مهاجم این تیم عقب میماند و متاسفم که یحیی فکری برای جایگزینی ایشان ندارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر