2

دیکتاتور مخلوع مصر و همسرش از صهیونیستها دو مدرک دکترای افتخاری دریافت کردند.+تصویر

  • کد خبر : 33938
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷

دیکتاتور مخلوع مصر و همسرش در سال ۲۰۰۶، بابت خوش‌خدمتی خود به صهیونیستها دو مدرک دکترای افتخاری در رشته‌های انرژی و جامعه‌شناسی دریافت کردند. به گزارش فارس، یک منبع آگاه نزدیک به خانواده “حسنی مبارک”  دیکتاتور مخلوع مصر گفت که وی از سوی چندین دانشگاه اسرائیلی برای دریافت چندین مدرک افتخاری دعوت دریافت کرده است. […]

دیکتاتور مخلوع مصر و همسرش در سال ۲۰۰۶، بابت خوش‌خدمتی خود به صهیونیستها دو مدرک دکترای افتخاری در رشته‌های انرژی و جامعه‌شناسی دریافت کردند.
به گزارش فارس، یک منبع آگاه نزدیک به خانواده “حسنی مبارک”  دیکتاتور مخلوع مصر گفت که وی از سوی چندین دانشگاه اسرائیلی برای دریافت چندین مدرک افتخاری دعوت دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری”الوفد”، این دانشگاه‌ها مدارک افتخاری مذکور را در تقدیر از تلاش‌های مبارک و حمایتش از روابط مصر و اسرائیل و حمایت از دوستی قاهره و تل‌آویو به او می‌دهند.

در همین راستا، “سوزان ثابت” همسر مبارک به نیابت از او که در یک مرکز پزشکی تحت درمان و بازداشت قرار دارد، چندین دعوت‌نامه برای تجدید اعتبار مدارک افتخاری دانشگاه‌های اسرائیلی دریافت کرده است.

این منبع آگاه افزود که مبارک و سوزان در ژانویه ۲۰۰۶ از یک هیئت علمی از دانشگاه‌های صهیونیستی استقبال کردند و طی این دیدار، مدارک دکترای افتخاری در علوم انرژی به مبارک و دکترای جامعه شناسی به سوزان ثابت داده شد.

بنا بر این گزارش، اسرائیل مدرک دکترای انرژی را بدلیل تلاش‌های مبارک در گازرسانی به سرزمین‌های اشغالی و امضای قرارداد گازی در این زمینه در سال ۲۰۰۵ به حسنی مبارک داده بود و دلیل دادن اعطای دکترای جامعه شناسی به سوزان، تلاش‌های محلی و منطقه‌ای او در خدمت به جامعه به پیشبرد روند صلح بوده است.

طی ۳۰ سال گذشته، مبارک و همسرش، نخستین عربهایی هستند که این مدرکهای افتخاری را از دانشگاه‌های اسرائیلی دریافت کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33938

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر