حسن خان‌محمدی در خصوص فوت مهرداد میناوند بر اثر بیماری کرونا اظهار داشت: اتفاق خیلی بدی برای همه ما رخ داد و متاسفانه یکی از بهترین پیشکسوتان را از دست دادیم. شرایط خیلی سخت است. همه باید کمک کنیم که این مهمان ناخوانده را از کل دنیا بیرون کنیم. مردم نباید این شرایط را شوخی بگیرند تا دیگر به خاطر این بیماری داغ عزیزان مان را نبینیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد بیماری علی انصاریان تصریح کرد: متاسفانه شرایط انصاریان هم خوب نبود اما خدا را شکر در یکی دو روز اخیر خبرهای بهتری را در مورد او می شنویم و امیدوارم که علی آقا خیلی زود با سلامت کامل از بیمارستان ترخیص شود.

مربی تیم نوجوانان پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: شرایط مان در حال حاضر بد نیست و در رده ششم جدول قرار گرفته ایم که باتوجه به شرایط و امکانات مان شرایط بدی نداریم. به هر حال مشکلات زیادی وجود دارد که امیدوار هستیم مسئولان و مدیران باشگاه خیلی زود آنها را برطرف کنند تا شرایط مان بهتر شود.

خان‌محمدی در مورد بازی امروز پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم پرسپولیس امروز برابر ماشین سازی به پیروزی برسد تا تیم با شرایط روحی و روانی بهتر بتواند به کار خود در این فصل ادامه دهد. از هواداران هم می خواهم با صبر و حوصله بیشتر به پرسپولیس زمان بدهند تا شرایط روز به روز بهتر شود.

برنا