6

سه کلیک تا رزرو تور کیش و بازدید از مراکز خرید آن

  • کد خبر : 342680
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند.

در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و… در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

 

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه داره…. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا کیش

حالا که بحث سفر شد، خوبه که چند نکته جذاب درباره تور کیش و بازدید از مراکز خرید بهتون بگیم تا اگه یه روزی تصمیم سفر به کیش رو گرفتید، از اونا دیدن کنید..!

تور کیش و بازدید از مراکز خرید

به هر منظوری که به جزیره کیش سفر کرده باشید، اعم از طبیعت گردی، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و یا بهره‌‌مندی از آب‌های نیلگون خلیج فارس و همچنین تفریحات آبی، محال است که گذرتان با مراکز خرید عالی کیش نیفتد. بازار گردی و خرید سوغات یکی از تفریحات سفر می‌باشد که نمی‌شود از آن گذشت. البته این که چه کالایی را از کدام بازار بخریم نیز اهمیت زیادی دارد. معروف است که قیمت اجناس در جزیره کیش ارزان‌تر از جاهای دیگر است اما اگر قیمت جنسی را ندانید ممکن آن را گران‌تر از شهر خود بخرید. بهتر است پیش از هر کاری با بازار‌های خرید کیش آشنا شوید و بعد با مقایسه قیمت اجناس، کالای مورد نظر خود را خریداری نمائید.

بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج، از اولین مراکز خریدی است که در تور کیش می‌توانید از آن بازدید کنید. در این مرکز خرید، با یک طبقه در ۱۵۰ غرفه انواع کالاها مانند پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و مواد غذایی را می‌توانید خریداری کنید. از دیگر خدماتی که در این بازار ارائه می‌شود فروش کالاهای خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی می‌باشد. شما می‌توانید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب به این بازار بروید و از خرید و گردش در این مرکز خرید زیبا در تور کیش لذت ببرید.

آدرس بازار پارس خلیج: کیش، شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا

مرکز خرید ونوس کیش

از دیگر مراکز خرید که در تور کیش می‌توانید به آن سر بزنید، مرکز خرید ونوس است. این پاساژ ۲ طبقه و ۳۱۰ غرفه دارد. در این مرکز خرید می‌توانید اجناسی مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و … را پیدا و خریداری کنید. اگر از بازار گردی خسته شدید می‌توانید به رستوران و یا کافه‌ای که در طبقه دوم این مرکز خرید قرار دارند بروید و با خوردن یک غذای خوشمزه یا نوشیدن فنجانی قهوه خستگی را از تن به در کنید. از دیگر خدماتی که در این مرکز خرید وجود دارد، شعبه‌های ۳ بانک است که در آن به فعالیت مشغول هستند. شما می‌توانید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر و یا از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب در تور کیش به مرکز خرید ونوس بروید.

آدرس مرکز خرید ونوس: کیش، خیابان صنایی، جنب مرکز خرید مریم

بازار صفین کیش

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش که در تور کیش می‌توانید در آن بازار گردی کنید، بازار صفین یا بازار عرب‌ها است. معماری این بازار به سبک عربی بوده و البته بیشتر فروشندگان این بازار نیز از بومیان و عرب زبانان جزیره می‌باشند. بازار صفین (عرب ها) در یک طبقه و ۷۰ غرفه انواع کالاها مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی عرضه می‌شوند. دو بانک نیز در این بازار فعالیت می‌کنند. درست است که بازار صفین ظاهر شیک و مدرنی ندارد اما قیمت کالا‌ها در آن ارزان‌تر از جاهای دیگر است. در تور کیش اگر به دنبال جایی برای خرید سوغات ارزان و البته مناسب می‌گردید حتماً به بازار عرب‌ها بروید و از کالاهایی که در آن عرضه می‌شود دیدن کنید. شما می‌توانید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب برای خرید سوغات به این مرکز خرید در تور کیش بروید.

آدرس بازار صفین: کیش، بلوار پیامبر

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش با معماری متفاوت خود در شرق جزیره کیش قرار گرفته است. در تور کیش به این مرکز خرید دو طبقه با ۹۶ واحد تجاری و ۱۲ واحد اداری بروید و از انواع کالاهایی که در این بازار عرضه می‌شود دیدن کنید. با مراجعه به مرکز خرید زیتون می‌توانید انواع پوشاک، لوازم خانگی، ادکلن و عطر را با برند‌های دلخواه خود پیدا کنید. هر وقت از بازار گردی در مرکز خرید زیتون در تور کیش خسته شدید، می‌توانید به رستوران یا کافی شاپ فعال در آن بروید و ضمن رفع خستگی، از غذا‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای که در آن‌ها سرو می‌شوند، میل کنید. در این مجموعه یک بانک نیز فعالیت دارد. شما می‌توانید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر و نیز از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب برای خرید و بازار گردی در تور کیش به مرکز خرید زیتون بروید.

آدرس مرکز خرید زیتون: کیش، بلوار ساحل

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ یکی از مراکز خرید مدرنی است که در تور کیش می‌توانید برای بازار گردی به آن مراجعه کنید. مرکز خرید ونوس ۱۸۳ غرفه تجاری را در دو طبقه جا داده است. این غرفه‌ها کالاهای مختلفی نظیر انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباب‌ بازی، تلفن همراه، بدلیجات و … را عرضه می‌‎کنند. اگر در تور کیش از فضای مجازی دور افتاده‌اید و به هر دلیل نیازی به یک کافی نت پیدا کردید می‌توانید با مراجعه به مرکز خرید پانیذ، به این خواسته خود برسید. در کنار تمام این موارد رستوران، فست فود و کافی شاپ مجموعه نیز آماده سرو انواع غذاها، فست فود‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم برای مشتریان می‌باشند. در تور کیش می‌توانید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر و نیز از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب از مرکز خرید پانیذ دیدن کنید.

آدرس مرکز خرید پانیذ: کیش، بلوار ساحل

بازار پردیس ۱ کیش

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید که در تور کیش می‌توانید به آن مراجعه کنید، بازار پردیس ۱ می‌باشد. بازار پردیس ۱ در سال ۱۳۷۱ در دو طبقه و ۲۰۰ واحد تجاری با مشاوره معماران فرانسوی و به سبک اروپایی ساخته و افتتاح شد. این مرکز خرید را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش محسوب کرد و در کنار غرفه‌هایی که انواع کالاها را برای فروش عرضه می‌کنند، یک رستوران، یک چای خانه سنتی، یک کافی شاپ، چندین آژانس مسافرتی، چندین بانک و یک کافی نت را در خود جای داده است. در بازار پردیس ۱ می‌توانید انواع کالا‌ها را با کیفیت خوب و قیمتی متوسط پیدا کنید. این بازار هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱:۳۰ بعد از ظهر و نیز از ۵:۳۰ بعد از ظهر تا ۱۱:۳۰ شب پذیرای افرادی است که به آن مراجعه می‌نمایند.

آدرس مرکز خرید پردیس یک: کیش، بین خیابان فردوسی و بلوار رازی

بازار پردیس ۲ کیش

بازار پردیس ۲ یکی از زیبا‌ترین مراکز خریدی است که در تور کیش می‌توانید به آن بروید. در این مرکز خرید نیز مانند بازار پردیس ۱ می‌توانید انواع کالاها مانند پوشاک، کیف و کفش و چمدان، لوازم لوکس و گل مصنوعی، لوازم ورزشی، مکمل‌‌های غذایی، لوازم برقی و خانگی، عطر و ادکلن، کالای کودک، لوازم آرایشی و بهداشتی و… را با کیفیت  خوب و قیمتی مناسب پیدا کنید. از محاسن بازار پردیس ۲ می‌توان به قرار گرفتن این مرکز در نوار ساحلی اشاره نمود. در تور کیش می‌توانید هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر و نیز از ۵ عصر تا ۱۱ شب بعد از پیاده روی در ساحل زیبای خلیج فارس به این بازار دیدنی بروید و از خرید در آن لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید پردیس ۲: کیش، میدان پردیس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر