1

حماسه ۹ دی به طور کلی سفره فتنه را جمع کرد

  • کد خبر : 35117
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳

انتخابات سال ۸۸ مقطعی از تاریخ بود که در آن انقلاب اسلامی ما شفافیت‌تر و خلوص بیشتری یافت

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ فریب خوردند و در اردوگاه فتنه‌گران قرار گرفتند باید عبرت گرفته و به خود بیایند و به سیل خروشان امت وفادار بپیوندند.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه انتخابات سال ۸۸ مقطعی از تاریخ بود که در آن انقلاب اسلامی ما شفافیت‌تر و خلوص بیشتری یافت اظهار داشت: در یک جبهه کسانی قرار داشتند که به جز شاد کردن دشمن و آسیب رساندن به آرمان بلند امام راحل که همان ولایت فقیه بود کار دیگری انجام ندادند.

خاتمی ادامه داد: جبهه مقابل این افراد امت وفادار به آرمان شهیدان و امام راحل بودند که این دو در مصاف با یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت حضور میلیونی مردم در ۹ دی سرنوشت نهایی این مصاف را رقم زد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی به طور کلی سفره فتنه را جمع کرد افزود: آنچه به عنوان عبرت می‌توان از فتنه ۸۸ گفت این است که همانطور که ۸ سال دفاع مقدس نظام اسلامی ایران را در برابر تهاجم بیگانگان بیمه کرد حضور باشکوه مردم در حماسه ۹ دی نیز انقلاب را از تهاجم داخلی فتنه‌گران بیمه کرد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در فتنه ۸۸ فریب خوردند و در اردوگاه فتنه‌گران قرار گرفتند باید عبرت گرفته و به خود بیایند و به سیل خروشان امت وفادار بپیوندند چرا که انقلاب پشتوانه خون‌های پاک شهیدان را دارد.

خاتمی بر همین اساس یادآور شد: حافظ نظام اسلامی همان خون‌های شهداست لذا راه سعادت، تقویت ولایت فقیه و حرکت در این مسیر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر