1

خبر حاملگى عروس ملکه الیزابت “قبل از برگزاری رسمی جشن ازدواج”+تصاویر

  • کد خبر : 35912
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱

در آخرین روز از ایام جشن ۶۰ سالگى سلطنت ملکه الیزابت دوم، خبر حاملگى خود را به دوستش “ویکتوریا بکام” همسر دیوید بکام فوتبالیست مشهور، داده است.

پزشکان نزدیک به دربار انگلیس مى گویند که پیش از اجراى مراسم عروسى، طبق تأکیدات ملکه الیزابت دوم و طبق تشریفات رایج، آزمایش هایی از جمله آزمایش حاملگى را بر روی همسر کنونی نوه ملکه انجام داده اند!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، نسخه فارسی وب سایت شبکه “العربیه” (AlArabiya) شنبه سوم تیر (June.23) در خبری نوشت: «شب گذشته در لندن خبری پیچید که “کیت میدلتون” عروس دربار انگلیس، در آخرین روز از ایام جشن ۶۰ سالگى سلطنت ملکه الیزابت دوم، خبر حاملگى خود را به دوستش “ویکتوریا بکام” همسر دیوید بکام فوتبالیست مشهور، داده است.»

بر این اساس، در خبر فاش شده آمده است: «کیت میدلتون، آرام و خودمانى و در حضور دوستش ویکتوریا گفته که یکماهه حامله است.»

گویا وى این سخن را در چهارمین روز از ایام جشن “الماسى” [۱] جلوس ملکه بر تخت شاهى گفته است و با این حساب، انتظار خانواده سلطنتى براى داشتن نوه را برآورده خواهد کرد.

بنا به گزارش روزنامه  “دیلى تلگراف” ، در حالى که ویکتوریا بکام در کنار عروس دربار ایستاده بود، کیت میدلتون موضوع حاملگى اش را مطرح کرد. گفته مى شود همسر دیوید بکام یکى از مشوقین اصلی عروس خاندان سلطنتی انگلیس براى حاملگى بوده و به او گفته است: «به دنیا آوردن بچه، یکى از دل انگیزترین کارهایى است که مى توان در زندگى انجام داد.»

گفتنی است پیش تر منابعی در داخل انگلیس از حاملگی عروس ملکه الیزابت “قبل از برگزاری رسمی جشن ازدواج” خبر داده بودند. خبری که دکتر “فریتز بارنوئل” و دیگر پزشکان نزدیک به میدلتون و خانواده سلطنتی به شدت آن را تکذیب کرده اند. آن ها مى گویند که پیش از اجراى مراسم عروسى، طبق تأکیدات ملکه الیزابت دوم و طبق تشریفات رایج، آزمایش هایی از جمله آزمایش حاملگى را بر روی همسر کنونی نوه ملکه انگلیس انجام داده اند!

—————————————————————-

[۱] انگلیسی ها ۲۰ ساله شدن یک مناسبت را “نقره اى” ، ۴۰ سالگى آن را “طلایى” و ۶۰ سالگى اش را “الماسى” مى نامند. الیزابت دوم، بعد از ملکه ویکتوریا که در سال ۱۸۹۷ چنین جشنى را گرفت، دومین پادشاه انگلیس است که ۶۰ سالگى سلطنتش را تجربه کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35912

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر