1

سواستفاده اسرائیل از بازیگر مشهور هالیوودی +تصویر

  • کد خبر : 37111
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۵

اکثر فیلم‌هایی که از فیلمسازان خودمان می‌بینیم، روایتگر جنگ و کشمکش هستند، ولی فیلم‌های آلن، تصویرگر روابط و انسان‌هایی است که سرشار از حس زندگی‌اند، او به هر چیزی را که می‌بیند، رنگ بوی احساسی می‌بخشد.

افق:(ofoghnews.ir) رژیم صهیونیستی در تلاش است تا سرمایه کافی در اختیار «وودی آلن» قرار دهد تا فیلم‌ بعدی‌اش را در فلسطین اشغالی و درباره رژیم صهیونیستی بسازد.

خبرگزاری فارس: احتمال ساخت فیلم بعدی «وودی آلن» در فلسطین اشغالی

«وودی آلن» کارگردان هالیوودی که اخیرا آخرین فیلم او تحت عنوان «به سوی رم با عشق» در جشنواره‌های مختلف در حال نمایش است، احتمال دارد که برای فیلم بعدی خود به فلسطین اشغالی برود.

به گزارش روزنامه لس‌آنجلس تایمز ، مقامات رژیم صهیونیستی علاقمندند که با تامین بودجه‌ پروژه بعدی «وودی آلن»، او فیلمش را در فلسطین اشغالی و درباره سرزمین‌های اشغالی بسازد.

آنچنان‌که سابقه کاری «آلن» نشان می‌دهد، این کارگردان هالیوود هر سال حداقل یک فیلم می‌سازد و تاکنون نیویورک، پاریس، لندن، اسپانیا و رم را به عنوان لوکیشن‌ فیلم‌هایش انتخاب کرده است.

«آلن» در مصاحبه‌هایش درباره علت ساخت فیلم اخیرش در ایتالیا گفت: خوب ایتالیایی‌ها از من دعوت کردند و گفتند که برای این فیلم پول خوبی می‌دهند، من هم پذیرفتم.

او پیش از این در سال ۲۰۰۵ هنگام ساخت فیلم «امتیاز ازدواج» در مصاحبه با روزنامه وال‌استریت ژورنال، درباره ساخت فیلم در دیگر کشورهای جهان گفت: دیگر کشورها از من دعوت می‌کنند تا در این کشورها فیلم بسازم، این همان جاهایی است که پول هم هست، ‌البته موضوع جالب توجه این است که هیچ‌گاه هیچ‌کس از من نمی‌خواهد که در ایالات متحده آمریکا فیلم بسازم.

«راب ایشمن»، سردبیر نشریه «جوییش ژورنال» در لس‌آنجلس گفت: «وودی آلن» احتمالا یکی از یهودی‌ترین فیلمسازان آمریکایی است، چرا در اسرائیل فیلم نسازد؟ باید یک کمپ مردمی راه بیاندازیم و سرمایه لازم برای ترغیب او برای ساخت فیلم در اسرائیل را جمع‌آوری کنیم.

«ایشمن» گفت: هیچ کس چون «وودی آلن» آنگونه که توانسته بود در فیلم «نیمه‌شب در پاریس»، پاریس را مرموز و دل‌انگیز نشان دهد، نمی‌توانست از پس این کار برآید، در نهایت هم این فیل بیش از ۱۵۴ میلیون دلار فروخت.

وی افزود: شاید او با استفاده از جادوی سینما بتواند همین‌قدر خوب اورشلیم یا تلاویو را به تصویر بکشد.

«ایشمن» گفت: اکثر فیلم‌هایی که از فیلمسازان خودمان می‌بینیم، روایتگر جنگ و کشمکش هستند، ولی فیلم‌های آلن، تصویرگر روابط و انسان‌هایی است که سرشار از حس زندگی‌اند، او به هر چیزی را که می‌بیند، رنگ بوی احساسی می‌بخشد.

به گزارش لس‌آنجلس‌تایمز، میانگین بودجه پروژه‌های سینمایی آلن، ۱۸ میلیون دلار است که این همان مبلغی است که برای فیلم‌ بعدی او نیز مد نظر اسرائیلی‌هاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37111

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر