2

سازمان هواپیمایی کشوری بسترهای لازم را برای ورود هواپیما فراهم می‌کند

  • کد خبر : 37371
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۳

ایران موفق به کسب رتبه برتر در منطقه به لحاظ انطباق ساختاری مربوط به RVSM در یک سیستم پیشرفته کنترل فضای کشور شد.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس بازرسی‌های سازمان بین‌المللی هواپیمایی، کشور ایران موفق به کسب رتبه برتر در منطقه به لحاظ انطباق ساختاری مربوط به RVSM در یک سیستم پیشرفته کنترل فضای کشور شد.
خبرگزاری فارس: صنعت هوایی ایران رتبه برتر”سیستم پیشرفته کنترل فضای کشور”در منطقه شد

حمیدرضا پهلوانی در مراسم سالروز تصویب قانون تأسیس هواپیمایی کشوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به بهانه تشکیل سازمان هواپیمایی کشوری در ۶۳ سال قبل، فعالیت‌های سازمان در ارتباط با نظارت بر کیفیت ساختار هواپیمایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث حضور در منطقه ایکائو و تأییدیه‌های RVSM، ۶ ماه قبل مؤلفه‌های لازم سازمان ایکائو برای سازمان هواپیمایی اعلام شد که براساس این مؤلفه‌ها امکاناتی که در ساختار صنعت هواپیمایی است با استانداردهایی که این شاخص‌ها توسط ایکائو اعلام شده، منجر به کسب مقام اول صنعت در همگون‌سازی پارامترهای صنعت هوایی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طی این مدت ۸۰ فروند هواپیما مورد بازبینی سازمان هواپیمایی بین‌المللی قرار گرفت، تصریح کرد: در این راستا کشور ایران موفق به کسب رتبه برتر در منطقه به لحاظ انطباق ساختارهای مربوط به RVSM در یک سیستم پیشرفته در کنترل فضای کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش سازمان در جهت افزایش ناوگان و صنعت هوایی است که طی مدت کوتاهی تعدادی هواپیما وارد ناوگان هوایی کشور شد و با ساختارسازی سازمان شاهد حضور تعداد بیشتری هواپیما در صنعت هستیم و خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سازمان بسترهای لازم را برای ورود هواپیما فراهم می‌کند، یعنی پارامترهایی که از ورود هواپیما ممانعت به عمل می‌آورد را با انطباق قوانین سعی می‌کند برطرف کند.

وی با بیان اینکه سیاست استکبار، ایجاد زمینه‌های روانی برای نامتعادل جلوه دادن اوضاع اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: به هر حال ایرانی در شرایط سخت خود را نشان می‌دهد که در این راستا موفق شدیم تعاریفی که در سطح بین‌المللی برای ورود هواپیما است را بشکنیم.

* آزادسازی نرخ‌های بلیت فعلاً متوقف شده است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر سرانجام آزادسازی نرخ‌ها در بحث حمل و نقل هوایی اظهار داشت: آزادسازی نرخ‌ها فعلاً متوقف شده است، اما ساختارسازی در مجموعه این سازمان برای این موضوع انجام شده است تا هر زمان که قرار بود این موضوع اجرایی شود، بسترهای مناسب وجود داشته باشد.

وی ادامه داد:‌ اگر قرار باشد این اتفاق در سیستم اقتصادی کشور رخ دهد، مؤلفه‌هایی که در سازمان وجود دارد برای متمایز کردن و رتبه‌بندی شرکت‌ها انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: به محض اینکه ساختار تعریف شود، سازمان از پارامترهایی که آماده ساخته بهره‌ می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر