1

دلایل گرانی طلا و انواع سکه

  • کد خبر : 378228
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

در بازار اکنون مردم نه فروشنده هستند و نه خریدار. بازار روال عادی خود را طی می کند حتی در روزهای اول هفته ما کاهش تقاضا نیز داشتیم یعنی از روال عادی نیز کمتر بود.

فروشندگان طلا و جواهر بر این امر معتقدند که افزایش قیمت انس جهانی طلا موجب شده است تا از روز گذشته نوسانات قیمتی در بازار طلا و سکه افزایشی باشد. البته بخشی از افزایش قیمت ها نیز به نوسانات نرخ ارز باز می گردد که موجب شده است که روند قیمت ها در بازار افزایشی باشد.
هم اکنون بازار ثبات نسبی خوبی را ندارد و تقاضای زیادی در بازار وجود دارد،‌بنابراین افزایش قیمت‌ها تقاضا را تشدید کرده است.
لذا اگر تا پایان سال بازار ارز توسط بانک مرکزی مدیریت شود و قیمت انس جهانی افزایشی نشود، خیلی شاهد نوسانات افزایشی یا کاهشی در بازار طلا و سکه نخواهیم بود و نوسانات نهایتا بین ۲ تا ۵ درصد خواهد بود.
در بازار اکنون مردم نه فروشنده هستند و نه خریدار. بازار روال عادی خود را طی می کند حتی در روزهای اول هفته ما کاهش تقاضا نیز داشتیم یعنی از روال عادی نیز کمتر بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران توصیه کرده است ؛ مردم تا پایان سال منتظر کاهش یا افزایش خاصی نباشند و نوسانات نهایتا ۲ تا ۵ درصد خواهد بود. لذا با توجه به کاهش قیمتی که در ۱۰ روز گذشته داشتیم مردم می توانند مبادلات خود را در رابطه با خرید مصنوعات طلا و سکه انجام دهند.

خبر نگار : سید اصغر حسینی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=378228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر