1

سقوط ۳۰ هزار واحدی شاخص کل

  • کد خبر : 380710
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

بازار سرمایه، همچنان در مدار ریزشی قرار دارد به طوری که در طول معادلات امروز با ریزشی ۳۰ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری افق :بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و در طول معاملات روز جاری همچون روز گذشته دست بالاتر با فروشندگان بود.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی۳۰ هزار و ۱۶۰ واحدی  به ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار واحد رسید و در آستانه ی رسیدن به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۱۴ هزار  واحدی به ارتفاع ۷۴۶ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «فرود» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد  ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۶۸۰  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۴۴ نماد در محدوده مثبت و ۳۵۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۸۱ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380710

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر