3

بطور قطع چهار خطه کردن محور هراز تا سال ۹۳ اجرایی خواهد شد

  • کد خبر : 38151
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶

دولت و وزارت راه و شهرسازی عزم خود را برای ارتقای پیشرفت فیزیکی چهار خطه کردن محور هراز جزم کرده، ولی بطور قطع چهار خطه کردن محور هراز تا سال ۹۳ اجرایی خواهد شد.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ محدودیت اعتباری برای اتمام عملیات اجرایی در آزادراه تهران- شمال و محور هراز نداریم.

علی نیکزاد بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از محور هراز افزود: ۴۰ کیلومتر از محور هزار از آمل به سمت تهران چهار خطه شده و ۷۰ کیلومتر حوزه استحفاظی مازندران توسط قرارگاه خاتم الانبیا در حال انجام است.

وی افزود: دولت و وزارت راه و شهرسازی عزم خود را برای ارتقای پیشرفت فیزیکی چهار خطه کردن محور هراز جزم کرده، ولی بطور قطع چهار خطه کردن محور هراز تا سال ۹۳ اجرایی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید از قطعه ۴ آزادراه تهران- شمال از چالوس تا مرزن آباد تصریح کرد: به دلیل وجود رانش های متعدد در طول محور بهره برداری از دو قطعه به تاخیر افتاده که امیدواریم ظرف ۲-۳ ماه آینده قطعه ۴ آزادراه تهران- شمال را زیر بار ترافیکی ببریم.

نیکزاد همچنین با ابراز رضایت از عملکرد بنیاد مستضعفان در قطعه ۴ آزادراه تهران- شمال گفت: با مساعدت شورای اقتصاد و دولت به زودی وارد عملیات اجرایی در قطعه یک آزادراه تهران – شمال خواهیم شد.

وی در مورد ۴ خطه کردن محور هراز اظهار داشت: هیچگونه محدودیت اعتباری در این محور وجود ندارد و امیدواریم تا پایان دولت دهم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: مجموعا ۴۰۰ میلیارد تومان برای چهار خطه کردن محور هراز برآورد اعتباری صورت گرفته و در این محور بالغ بر ۱۸ تونل احداث خواهیم کرد.

به گزارش مهر، وزیر راه و شهرسازی پس از این بازدید عازم تهران شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر