6

ازدواج جوانان و تسهیل آن در کشور یک طرح ملی است

  • کد خبر : 38307
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲

برنامه حمایت از ازدواج آسان، به موقع و پایدار یکی از برنامه های راهبردی است که با همکاری سایر دستگاههای زیربط شروع شده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: در طول دوره دولتهای نهم و دهم تسهیلات ازدواجی که به جوانان ارائه شده بیش از دوره های گذشته بوده است.

افق نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، عباسی وزیر دولت و جوانان در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تسهیل ازدواج جوانان، تصریح کرد: برنامه حمایت از ازدواج آسان، به موقع و پایدار یکی از برنامه های راهبردی است که با همکاری سایر دستگاههای زیربط شروع شده است و در یک زمان مناسب نتایج و ماحصل آن را در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ازدواج جوانان و تسهیل آن در کشور یک طرح ملی است و تمام دستگاههای دست اندر کار و زیربط باید همکاری خود را داشته باشند به عنوان مثال در خصوص تسهیلات، بانک مرکزی و در خصوص مسکن، وزارت راه و شهرسازی بسیار تاثیر گذار می باشند.

عباسی پیگیری موضوع ازدواج جوانان را در دو حوزه تشریح کرد و افزود: فراهم کردن امکانات و شرایط زندگی یکی از آنهاست که دولت با جدیت در این بخش به آن پرداخت اما حوزه دیگر مربوط به مسائل تبلیغی و ترویجی می شود که صدا و سیما و دستگاههای فرهنگی کشور باید فضا را به نحوی هدایت کنند که انگیزه ازدواج با توجه به معیارهای ارزشی و دینی که داریم افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر