5

تحریم کنسرت خواننده زن ضدسوریه در تونس +تصویر

  • کد خبر : 39111
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۴

اصاله نصری از خوانندگان زن سوری است که مدت‌هاست مخالفت‌های شدیدی با نظام بشار اسد در سوریه انجام داده و مورد حمایت غرب و جریان‌های عربی ضد مقاومت قرار گرفته است.

مخالفت خواننده سوری با نظام سوریه در تونس که مبدع انقلاب‌های اخیر در یکی دو ساله اخیر است، موجب شد مردم این کشور کنسرت وی را تحریم کنند.

خبرگزاری فارس: تحریم کنسرت خواننده ضدسوری در تونس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری نورت مصر، اصاله نصری از خوانندگان زن سوری است که مدت‌هاست مخالفت‌های شدیدی با نظام بشار اسد در سوریه انجام داده و مورد حمایت غرب و جریان‌های عربی ضد مقاومت قرار گرفته است.

اما مخالفت او با نظام سوریه در تونس که مبدع انقلاب‌های اخیر در یکی دو ساله اخیر است، موجب شد تا مردم از حضور در کنسرت وی در قرطاج تونس خودداری کنند.

بنابر این گزارش، کنسرت اخیر این خواننده سوری در حالی در محل نمایش‌های جشنواره موسیقی قرطاج تونس با حضور ۴ هزار نفر برگزار شد که محل برگزاری ۱۲ هزار نفر گنجایش داشت.

البته این آمار، آماری است که خبرگزاری‌ها منتشر کردند اما تحریم‌کنندگان که اصاله نصری را به خیانت به آرمان فلسطین متهم و وی را خواننده «ناتو» معرفی کرده بودند تعداد حضار در این کنسرت را تنها ۱۰۰ نفر عنوان کردند.

بنابر این گزارش، اصاله نصری نیز از عدم همراهی مردم تونس با وی در این کنسرت ناراحت شده و گفته است: جوانان تونسی کنسرت را به دلیل اینکه مخالف «انقلاب سوریه» هستند، تحریم کرده‌اند.

تحریم این خواننده ضدسوری در حالی است که برگزار کنندگان این جشنواره در پاسخ به دعوت‌ها به تحریم کنسرت اصاله نصری، بلیط‌های رایگان در اختیار مردم گذاشته بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر