2

زنی که به جای مو در صورتش ناخن می روید+تصاویر

  • کد خبر : 40676
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۹

او می گوید پزشکان انواع آزمایش ها را روی او انجام داده اند و نتیجه همه آنها منفی بود. هیچ فرد دیگری در جهان پیدا نشده که چنین بیماری ای داشته باشد.

شانینا ایزوم ۲۸ ساله اهل ایالات متحده از ۳ سال پیش تا کنون دچار نوعی واکنش آلرژیک شده که او را از انجام فعالیت های روزانه ناتوان کرده است.

 از مدتی پیش تا کنون به جای مو روی پوست بدنش ناخن رشد می کند و پزشکان هنوز در مورد چگونگی درمان این بیماری مرموز، چیزی نمی دانند و بعد از ۳ سال تلاش و تحقیق فقط نشانه های بیماری را کنترل کرده اند.

شانینا در سال نخست دانشجویی اش، در سپتامبر ۲۰۰۹ برای درمان حملات آسمی به پزشک مراجعه و استروئید دریافت کرد، اما تنها چند ساعت پس از مصرف دارو دچار خارش شدیدی در سراسر بدنش شد.

بعد از آن برآمدگی های سیاهی روی پاهایش شکل گرفت و کم کم ناخن ها روی صورتش شروع به رشد کردند. تا چند وقت پیش شانینا حتی نمی توانست بنشیند و راه برود. اما حالا می تواند با عصا و گاهی اوقات بدون آن راه برود. او می گوید پزشکان انواع آزمایش ها را روی او انجام داده اند و نتیجه همه آنها منفی بود. هیچ فرد دیگری در جهان پیدا نشده که چنین بیماری ای داشته باشد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40676

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر