1

بسته های آموزشی انتخابات را استخراج کرده ایم و متعاقب آن آموزش قوانین را آغاز خواهیم کرد.

  • کد خبر : 40793
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸

آموزش متولیان، برگزار کنندگان و مجریان در دستور کار قرار گرفته و نیز بخشی از کار در این بخش به فراهم کردن مبانی آموزش همگانی و عمومی و مقررات و قوانین انتخابات است

اطلاعیه شماره یک وزارت کشور که اخیراً صادر شد، فعالیت کل مجموعه های وابسته به وزارت کشور طبق مأموریت های تعریف شده برای انتخابات شکل می گیرد

 استاندار تهران گفت: بسته های آموزشی انتخابات را استخراج کرده ایم و متعاقب آن آموزش قوانین را آغاز خواهیم کرد.

واحد مرکزی خبر، مرتضی تمدن در حاشیه نشست شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی کشور درباره اینکه آیا استانداری تهران درباره انتخابات ریاست جمهوری اقدامی کرده است یا خیر؟ افزود: با اطلاعیه شماره یک وزارت کشور که اخیراً صادر شد، فعالیت کل مجموعه های وابسته به وزارت کشور طبق مأموریت های تعریف شده برای انتخابات شکل می گیرد.
وی به موضوع آموزش اشاره کرد و گفت: از هم اکنون آموزش متولیان، برگزار کنندگان و مجریان در دستور کار قرار گرفته و نیز بخشی از کار در این بخش به فراهم کردن مبانی آموزش همگانی و عمومی و مقررات و قوانین انتخابات است که بسته های آموزشی آن بخشی به صورت متمرکز در وزارت کشور صورت گرفت و بخشی نیز در استانداری ها به صورت برگزاری دوره های آموزشی خواهد بود.
تمدن افزود: در بخش های عملیاتی- اجرایی نیز تا قبل از ورود به زمان بندی انتخابات ، کارهایی در جهت هماهنگی مجریان و پشتیبانی انجام خواهیم داد و طبق زمان بندی وزارت کشور، اقدامات خود را عملیاتی و بموقع اطلاع رسانی خواهیم کرد .
وی در همین زمینه در پاسخ به سؤالی درباره تغییرات در استانداری ها گفت: امور یادشده وابسته به فرد نیستند بلکه در چارچوب ضوابط و قوانین انتخابات اجرا می شوند .
تمدن افزود: امور آموزش و تدوین بسته های آن بستری منسجم دارد و قائم به شخص نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر