3

“ویکتوریا نولاند”:تعیین خط قرمز برای فعالیت هسته‌ای ایران بی‌فایده است.

  • کد خبر : 40840
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸

ما به طور کامل درباره تعهد رئیس جمهور قاطع هستیم اما تحلیل کلامی، تعیین ضرب الاجل و خطوط قرمز فایده ای نخواهد داشت.

“ویکتوریا نولاند” سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اظهارات هیلاری کلینتون مبنی بر اینکه این کشور برای ایران ضرب العجل تعیین نمی‌کند، گفت: تعیین خط قرمز برای فعالیت هسته‌ای ایران بی‌فایده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، اعلام کرد ما به طور کامل درباره تعهد رئیس جمهور قاطع هستیم اما تحلیل کلامی، تعیین ضرب الاجل و خطوط قرمز فایده ای نخواهد داشت.

این در حالی است که مقامات آمریکا و اسرائیل اظهارات خود را  درباره فعالیت هسته ای ایران  افزایش داده اند.

پیش از این اظهارات مقامات وزارت امور خارجه آمریکا، اسرائیل روز دوشنبه بار دیگر با سرسختی از دولت اوباما درخواست کرده بود برای ایران خط قرمز آشکاری را تعیین کند، در غیر این صورت بیانیه ها هیچ فایده ای نخواهد داشت.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، شامگاه یکشنبه در شبکه تلویزیونی کانادایی سی بی سی اعلام کرده بود اسرائیل و آمریکا درباره ضرورت تعیین خطوط قرمز آشکار، گفتگو می کنند.

همزمان با این اظهارات نتانیاهو، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، نیز با اعلام اینکه آمریکا برای ایران ضرب الاجلی تحمیل نخواهد کرد، بار دیگر تکرار کرد واشنگتن راه دیپلماسی و اعمال فشار علیه تهران را به اقدام نظامی ترجیح می دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد بسیار مهم است که ما درباره فشار بر ایران و امکان اینکه ایران این مسئله را از طریق راه حل دیپلماسی که ما ارائه می کنیم، حل و فصل کند، متمرکز شویم.

وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه در گفتگویی با رادیو بلومبرگ که روز دوشنبه پخش شد گفته بود: ما همیشه گفته ایم که همه گزینه ها روی میز است، اما ما به مذاکره و تلاش های دیپلماتیک اعتقاد داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر