1

ما آمریکا و اسرائیل را متهم ردیف اول می دانیم

  • کد خبر : 41125
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱

برخی دولتهای اسلامی بدانند که امریکا غیرقابل اعتماد است و اینها به هر میزان که به آمریکا و اسرائیل نزدیک شوند از مردمشان دور شده و به زوال نزدیک تر می شوند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با محکومیت اهانت فیلم آمریکایی – صهیونیستی به پیامبر(ص) تاکید کرد: این اهانت موجب شد تا موج دوم بیداری اسلامی ایجاد شود و امیدواریم این موج به سیل وسونامی تبدیل شود که آمریکا را نابود خواهد کرد.

آیت الله سید احمد خاتمی ظهر یکشنبه در اجتماع هزاران نفری طلاب که در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) در مدرسه فیضیه صورت گرفت با تاریخی خواندن این اهانت‌ها اضافه کرد: با رخ دادن این اهانت بلافاصله بزرگان و مراجع و علمای حوزه این اقدام را محکوم کردند و تجمع امروز نیز در این راستا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این اقدام موج دوم بیداری اسلامی را در منطقه ایجاد کرده است اظهار داشت: این اهانت موجب شد تا موج دوم بیداری اسلامی نه تنها در کشورهای اسلامی و منطقه بلکه در دیگر کشورها ایجاد شود و امیدواریم این موج به سیل و سونامی تبدیل شود که آمریکا را از اساس و بن نابود خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هزینه های این فیلم اضافه کرد: این فیلم به نقل از خود سازندگان آن با هزینه ده میلیارد تومانی جمع آوری شده از ۱۰۰ صهیونیست ساخته شده است و اواسط سال قبل در کالیفرنیا به صورت محدود به نمایش در آمد و فیلمی صهیونیستی – آمریکایی است و معرکه گردان این جنایت و در خط مقدم آن آمریکا و صهیونیست ها هستند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها به دست و پا افتاده اند و اگر راست می گویند که حامی این جریان نیستند کارگردانی که خودش را تسلیم پلیس کرده است مجازات کنند تا این کار دیگر تکرار نشود.

خاتمی با بیان اینکه توجیه آزادی بیان برای این کار دروغ است افزود: می گویند در اینجا آزادی بیان است؛ این توجیه دروغ است در کشورهای شما یکنفر نمی تواند علیه هولوکاست حرفی غیر از حرف شما بزند آیا شما طرفدار آزادی بیان هستید؛ در ۱۱ سپتامبر رئیس جمهور آمریکا رسانه ها را دعوت کرد و گفت اگر حرفی غیر از آنچه ما می گوئیم بنویسید و بگوئید به عنوان مجرم مجازات می شوید؛ ایا شما طرفدار ازادی بیان هستید.

وی با اشاره به استفاده ابزاری غرب از حقوق بشر و آزادی بیان گفت: مبارزه شما با تروریست و دفاع از حقوق بشر و … دروغین است؛ اگر راست می گویید چرا تروریست به سوریه می فرستید و از آنان حمایت می کنید؛ در این کشور وارد یک خانه شیعی شدند مادر و پدر و فرزندان را کشتند و پسر بچه سه ساله ای را به دار آویختند آیا این معنای دفاع از حقوق بشر است.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان اینکه غرب به دروغگویی به دیگران عادت کرده است اظهار داشت: امروز موج نفرت جهانیان علیه شما روانه شده است و اگر تا دیروز ایران علیه شما بود امروز سراسر جهان اسلام شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

آمریکا و اسرائیل؛ متهم ردیف اول

وی با اشاره به پیامهای اجتماع امروز در مدرسه فیضیه بیان داشت: ما به عنوان فدائیان دین جنایت را محکوم می کنیم و آمریکا و اسرائیل را متهم ردیف اول می دانیم؛ پیام دوم این تجمع این است که برخی دولتهای اسلامی بدانند که امریکا غیرقابل اعتماد است و اینها به هر میزان که به آمریکا و اسرائیل نزدیک شوند از مردمشان دور شده و به زوال نزدیک تر می شوند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: ما از همه مجامع حوزوی و دانشگاهی ، دلدادگان اسلام و نخبگان وفرهیختگان سراسر جهان می خواهیم این موج راه افتاده علیه آمریکا و اسرائیل را مدیریت کنند تا به مرحله نهایی برسد تا اسرائیل و آمریکا بدانند یارای مبارزه با اسلام را ندارند.

وی با اشاره به پیام دیگر این تجمع اظهار داشت: برخی دولت‌های منطقه ساده لوحی کرده و برای خوش رقصی آمریکا را مقصر این حادثه ندانستند چگونه آمریکا مقصر نیست وقتی این فیلم با مجوز آمریکا در این کشور ساخته شده است؛ دود این ساده لوحی به چشم خودتان خواهد رفت و باید با دشمنان برخورد قاطعی داشته باشید.

وی در پایان تاکید کرد: ما تا آخرین نفس و نفر و قطره خون در مسیر حمایت از اسلام ، پیامبر و حمایت از اهل بیت محکم و استوار ایستاده ایم و از آنان دفاع خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41125

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر