1

مرگ مرموز همسر یهودی یکی از شاهزادگان سعودی در پاریس+تصاویر

  • کد خبر : 41422
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷

سطام یکباره خود را از سوی خاندان مجبور دید که با دخترعمویش ازدواج کند و مقرر شد، کاندیس همسر دوم وی اعلام شود

مرگ مرموز همسر یهودی یکی از شاهزادگان سعودی پس از بروز اختلاف بین وی و این شاهزاده بر سر به دست‌آوردن حضانت فرزندشان، عابران پیاده منطقه هشتم پاریس را شوکه کرد؛ این زن یهودی از طبقه چهارم منزل خود به پایین افتاده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل مشرق، “کاندیس کوهن احنین” همسر یهودی شاهزاده “سطام آل سعود” در پاریس و در شرایطی مبهم و مرموز مرد.

وکیل احنین در این ارتباط گفت که احنین از بالکن آپارتمانش در طبقه چهارم ساختمانی که در منطقه هشتم پاریس قرار دارد، سقوط کرد و این سقوط موجب مرگ وی شد.

بدین‌ترتیب اختلافات احنین یهودی با همسر سعودی‌اش، شاهزاده “سطام آل‌سعود” درباره گرفتن حضانت دخترشان در پرده ابهام فرو رفت. اختلافی که بیش از سه سال کاندیس ۳۴ ساله و این شاهزاده سعودی را درگیر خویش ساخته بود.

وکیل احنین می‌گوید که وی چند ساعت پیش از این حادثه با احنین گفت‌وگو کرده و در گفت‌وگوهای خویش به این نتیجه رسیده بودند که سفری به عربستان داشته باشند، چون روند امور به سود احنین و گرفتن حضانت دخترش از شاهزاده سطام پیش می‌رفت.

وکیل احنین با رد نظریه احتمال خودکشی موکل خود گفت که وی به خاطر موفقیت‌هایی که در این اواخر در پرونده‌اش به دست آورده بود، بسیار خوشحال و خرسند بود، به همین دلیل نمی‌توان احتمال خودکشی او را در نظر گرفت.

کاندیس کوهن احنین و شاهزاده سطام در لندن با هم آشنا شده بودند و در آن زمان این شاهزاده سعودی به وی وعده داده بود که یهودی‌بودن او هیچ‌گاه مانع ازدواج آن دو با یکدیگر نخواهد شد و این موضوعی خانوادگی و خصوصی است.

ازدواج سطام و کاندیس صورت گرفت و آنها در سال ۲۰۰۱ میلادی صاحب «آیه» دخترشان شدند اما در این سال، سطام یکباره خود را از سوی خاندان مجبور دید که با دخترعمویش ازدواج کند و مقرر شد، کاندیس همسر دوم وی اعلام شود؛ موضوعی که این زن یهودی را خشمگین کرد و موجب شد تا بدون دخترش به پاریس مسافرت کند.

وی در پاریس تدابیر حقوقی و قانونی اتخاذ کرد تا حضانت دختر خود را بگیرد و دادگاه فرانسه نیز حکم به دادن حضانت فرزند به مادر داد اما این حکم، خشم سطام را برانگیخت و گفت که وی هیچ‌گاه به این حکم تن نخواهد داد و همین موجب بروز برخی تنش‌ها بین این شاهزاده سعودی با این زن یهودی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41422

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر