3

لخت شدن کارگران در اعتراض به رییس جمهور! +تصویر

  • کد خبر : 41778
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹

در اعتراض به تعامل نامناسب نیروهای امنیتی کاخ ریاست جمهوری با آنها، پیراهن خود را از تن بیرون کشیدند برخی هم با درآوردن شلوار، تنها با لباس زیر باقی ماندند.

شماری از کارگران با تجمع مقابل کاخ ریاست جمهوری مصر در قاهره، به نشانه اعتراض به سخت شدن وضعیت معیشتی، لباس های خود را از تن بیرون کشیدند.

این افراد درخواست بهبود وضعیت معیشتی خود را مطرح کردند و از تعامل نامناسب نیروهای امنیتی مسؤل تامین امنیت کاخ ریاست جمهوری گلایه داشتند.

شاهدان عینی در منطقه “مصر الجدیده” در قاهره گفتند: برخی از کارگران در یکی از شرکت های غذایی، در اعتراض به تعامل نامناسب نیروهای امنیتی کاخ ریاست جمهوری با آنها، پیراهن خود را از تن بیرون کشیدند برخی هم با درآوردن شلوار، تنها با لباس زیر باقی ماندند.

لخت شدن کارگران در اعتراض به رییس جمهور!

این شاهدان اضافه کردند: کارگران از چند روز پیش اعتراضات خود را برای مطالبه بهبود وضعیت مالی و معیشتی مقابل کاخ ریاست جمهوری آغاز کرده بودند اما نیروهای امنیتی کاخ ریاست جمهوری به درگیری های کلامی با آنها پرداختند. نیروهای امنیتی از معترضین خواسته بودند از دیوارهای کاخ ریاست جمهوری دور شوند و در همین ارتباط، درگیری های کلامی رخ داد.

پس از جر و بحث کلامی، این معترضین با درآوردن لباس و برهنه شدن، در خیابان مقابل کاخ ریاست جمهوری، اقدام به راهپیمایی اعتراض آمیز کردند و شعارهایی را علیه محمد مرسی رئیس جمهور و دولت مصر سر دادند.

در مصر، برهنه شدن و درآوردن لباس نشانه ای از حق خوری و در تگنا قرار گرفتن افراد در جر و بحث های کلامی است که بارها در مناطقی از قاهره، دیده می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41778

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر