2

اسماعیل نوری علا و محاورات اسمال کله پز و دوستان!+تصاویر

  • کد خبر : 44095
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹

صادقانه بگویم سری به شبکه های اجتماعی بزنید تا بمیزان محبوبیت خویش پی ببرید ! ایشان با ادبیاتی تهوع آور و بسان کسی که از باردار نشدن هوویش ابراز خوشحالی می کند از سه بار ازدواج شاه فقید در آرزوی پسر دارشدن می گوید و…. واقعأ دست مریزاد استاد.عجب تحلیل موشکا فانه و دقیقی.

از پیروزی انقلاب مردمی در ایران تاکنون اقدامات بسیاری برای درهم شکستن نظام ج.ا.ا صورت گرفته است؛ اگرچه مبارزات ضدانقلاب در دهه اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنبه نظامی داشت و با ترور مجاهدین انقلاب اسلامی رنگ خون به خود گرفته بود اما اکنون ضدانقلاب در قالب روشنفکران سیاسی و متفکران قلم بدست تلاش دارند با نمایش چهره ی متمدن  از خود به جنگ با نظام ج.ا.ا روند و در این رهگذر، دیگران را خام اندیشه های به ظاهر امروزی خود کنند.
علیرضا نوری زاده و اسماعیل نوری علا
امروز حتی سیاه مشق های روشنفکران غرب زده ی چون «اسماعیل نوری علا» جوابگوی اپوزسیون نیست، گرچه هنوز نشست های سریالی اپوزسیون در قالب هم اندیشی سیاسی برای برون رفت از شرایط کنونی برگزار می شود اما همچنان شاهد اختلاف و درگیری لفظی میان آنها هستیم؛ اسماعیل نوری علا در این میان در نزد برخی از چهره های اپوزسیون، صاحب نظر است و به نوعی تئورسین مبارزات ضدانقلاب علیه نظام ج.ا.ا معرفی می شود؛ در این باره می توان به تعریف و تمجیدهای عناصر وا خورده ی چون «علیرضا نوری زاده» و «محسن سازگارا» و … اشاره کرد.

در همین رابطه یکی از فعالان ضدانقلاب درباره اسماعیل نوری علا و جمعه گردی های او می نویسد:
آقای نوری علا در این دو جمعه گذشته پرده از چهره ویا بهتر بگویم قلم خویش برداشته اند ونشان دادند که لقب دانشمند فرهیخته را بی جهت بر دوش نمی کشند.در مقالۀ هفتۀ گذشته ؛ ایشان بخوبی تسلط خویش بر ادبیات داش مشتی ها را برخ کشیدند والفاظی را بکار بردند که محاورات اسمال کله پز و دوستان را تداعی می نمود.واقعأ افسوس خوردم که ما چه آسان و چه ارزان فریب امثال نوری علا ها را خوردیم و آنان را صاحب فهم و شعور دانستیم و گما ن بردیم که با پیروی ازآنان و ایجاد هرج و مرجی بنام انقلاب، کشور را بسوی پیشرفت می بریم .
وای برما که روشنفکرانی چون اینان سرد مدارمان بودند ؛ باید هم که با چنین آدمهایی به خاک مذلت می نشستیم که نشستیم .واقعأ منور الفکرهایی چون آقای نوری علا از جان این ملت چه میخواهند که هنوز که هنوز است سعی دارند با مقالاتی از این دست و اقداماتی تفرقه افکنانه مبارزاتی را که میرود شکل گیرد؛به بیراهه کشانند.
باری این جمعه هم ایشان باز به سبک وسیاق هر جمعه به گردش رفته اند .در آغاز باید بگویم این نوشتار در دفاع و یا جانبداری شاهزاده نیست ؛چرا که ایشان نیازی بدان ندارند و من نیز در چنین جایگاهی نیستم و اصولأ امثال آقای نوری علا و بزرگتر از او هم قادر به زیر سوال بردن شخصیت رضا پهلوی نیستند ؛چرا که ایشان مورد احترام دوست و دشمن بوده و هستند! بلکه صرفأ سخنی ست با نویسندۀ جمعه گرد این هفته.
در ابتدا ایشا ن با اشاره به مصاحبۀ رضا پهلوی با تلویزیون صدای امریکا در کسوت روانشناس ظاهرمی شود و بدون مقدمه نتیجه می گیرند شاهزاده خسته و عصبی بوده و در واقع دچار بحران در تشخیص هویت و نقش خویش در مبارزه گشته است ؟ به همین سادگی .
نویسنده در جای دیگری از مقاله می نویسد:
صادقانه بگویم سری به شبکه های اجتماعی بزنید تا بمیزان محبوبیت خویش پی ببرید ! ایشان با ادبیاتی تهوع آور و بسان کسی که از باردار نشدن هوویش ابراز خوشحالی می کند از سه بار ازدواج شاه فقید در آرزوی پسر دارشدن می گوید و…. واقعأ دست مریزاد استاد.عجب تحلیل موشکا فانه و دقیقی.
در پایان نویسنده خطاب به اسماعیل نوری علا می نویسد: «بعد از این همه سال مبارزۀ مشعشعانه، اندکی استراحت بد نیست. خواهشمندم جمعه ها را نیز در خانه باشید. جمعه گردی همچین چیز خوبی نیست!»
منبع:ما هستیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44095

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر