1

علی دایی:شانس آوردیم از ذوب آهن گل نخوردیم

  • کد خبر : 44986
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۷

متاسفانه جو بدی در فوتبال ما ایجاد شده که به هر نحوی می‌خواهیم امتیاز بگیریم. متاسفانه عوامل بیرونی در نتایج لیگ برتر بسیار تاثیر دارند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: امروز بازی قشنگی را شاهد بودیم و در نیمه اول بازی متعادل بود هرچند که شانس آوردیم از ذوب آهن گل نخوردیم.

علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیمش با ذوب آهن اظهار کرد: بازی قشنگی را از هر دو تیم شاهد بودیم. در نیمه اول بازی متعادل بود و شانس آوردیم که از ذوب آهن گل نخوردیم. نیمه دوم ما بهتر بودیم و چند فرصت گلزنی به دست آوردیم. در کل فوتبال خوبی را امروز شاهد بودیم و هر دو تیم هرچه در توان داشتند به نمایش گذاشتند.

وی افزود: ذوب آهن از نظر کیفی بسیار خوب بود و به اعتقاد من در بازی‌های بعدی با این روندی که هم‌اکنون دارد، موفق خواهد شد. خوشحالم که امروز قبل از تعطیلات لیگ برتر با امتیاز از زمین بیرون آمدیم هرچند که در امر گلزنی امروز ضعیف عمل کردیم.

دایی افزود: ذوب آهن در پنج بازی اول از لحاظ کیفی زیاد خوب نبود اما از بازی ششم به بعد هر روز بهتر شد و روند رو به رشدی را دنبال کرد و امروز هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. به هر حال امسال به دلیل اینکه چهار تیم به طور مستقیم سقوط می‌کنند و تیم پنجم نیز احتمال سقوط دارد، به همین دلیل طبیعی است که تیم‌ها احساس خطر کنند. شرایط جدول به گونه‌ای است که با دو یا سه برد می‌شود بالا آمد و یا با دو باخت سقوط آنچنانی کرد. امسال سال سختی است و کیفیت تیم‌ها بالاتر رفته است.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: ما در این بازی به دنبال سه امتیاز بودیم و بازیکنان ما نتوانستند آنچنان خوب بازی کنند هرچند که من از عملکرد آن‌ها در کل راضی هستم. در کارهای دفاعی خوب عمل کردیم و در چند مورد دفاع ذوب آهن را سردرگم کردیم. در هفته گذشته بازی سختی با ملوان داشتیم و در این بازی که در اصفهان بود شرایط سختی را داشتیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که این تساوی را به دست آوردند.

دایی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که راه آهن چه برنامه‌ای برای تعطیلات لیگ دارد، گفت: ما فردا تمرین داریم و یک بازی دوستانه نیز برگزار می‌کنیم. تا یکشنبه به بازیکنان استراحت می‌دهیم و از همین روز تمرین‌های خود را آغاز می‌کنیم و خیلی باید کار کنیم. این تعطیلات مداوم لیگ تیم‌ها را از آمادگی می‌اندازد و به هر حال باید به خوبی تمرین کنیم تا در شروع دوباره لیگ بهتر شویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا حاشیه‌های اخیر شما در این نتایج راه آهن موثر نبوده است گفت: متاسفانه جو بدی در فوتبال ما ایجاد شده که به هر نحوی می‌خواهیم امتیاز بگیریم. متاسفانه عوامل بیرونی در نتایج لیگ برتر بسیار تاثیر دارند و ما فوتبال پاک را کمتر شاهد هستیم و بعضی‌ها ماندن خود را در کسب نتیجه می‌دانند. به هر حال رد نمی‌کنم که این حاشیه‌ها تاثیر منفی بر تیم من می‌گذارد. البته در بازی‌های قبلی هم حق‌مان برد بود اما همان طور که گفتم باید خط حمله‌مان را ترمیم کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر