1

کشورهای غربی به منظور حذف فیزیکی قذافی کماندوهایی به طرابلس اعزام کرده اند.

  • کد خبر : 4504
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹

رئیس روسی فدراسیون بین المللی شطرنج روز دوشنبه به نقل از یکی از فرزندان معمر قذافی رهبر لیبی اعلام کرد کشورهای غربی به منظور حذف فیزیکی قذافی کماندوهایی به طرابلس اعزام کرده اند. ایلیومجینوف Ilioumjinov ، رئیس فدراسیون بین المللی شطرنج که شب گذشته وارد طرابلس شد ، به خبرگزاری اینترفاکس گفت با محمد قذافی […]

رئیس روسی فدراسیون بین المللی شطرنج روز دوشنبه به نقل از یکی از فرزندان معمر قذافی رهبر لیبی اعلام کرد کشورهای غربی به منظور حذف فیزیکی قذافی کماندوهایی به طرابلس اعزام کرده اند. ایلیومجینوف Ilioumjinov ، رئیس فدراسیون بین المللی شطرنج که شب گذشته وارد طرابلس شد ، به خبرگزاری اینترفاکس گفت با محمد قذافی ، پسر بزرگ معمر قذافی دیدار و گفتگو کرده است. ایلیومجینوف خاطر نشان کرد محمد قذافی به من گفت کماندوهای اعزامی کشورهای غربی به طرابلس نفوذ کرده اند تا پدرش را بکشند.

وی افزود : به گفته محمد قذافی ، در حال حاضر سه کماندوی غربی در طرابلس حضور دارند و غرب با این کار ، با آینده خود بازی می کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو ، ایلیومجینوف اواسط ماه ژوئن نیز در طرابلس با معمر قذافی دیدار و گفتگو کرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر