1

ما به یک فضای آرام و امن نیازمندیم

  • کد خبر : 46164
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۹:۴۰

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:باید تا انتخابات با مراقبت و دقت نظر کافی شرایط را پشت سر بگذاریم زیرا ما به یک فضای آرام و امن نیازمندیم که انتخاباتی مردمی برگزار کنیم.

فاطمه رهبر به ایسنا گفت: فتنه‌ای که در سال ۸۸ ایجاد شد برای این بود که انتخابات زیر سوال برود و در مردم ایجاد دلسردی شود در واقع این گروه چه برنده بودند چه بازنده انتخابات،‌ تصمیم داشتند شرایط جامعه را تغییر دهند و انقلاب نرم و مخملی راه بیندازند و این دست استکبار جهانی بود که آن زمان نمایان شد.

وی افزود: شرایط ما با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم حساس است و باید تا انتخابات با مراقبت و دقت نظر کافی شرایط را پشت سر بگذاریم زیرا ما به یک فضای آرام و امن نیازمندیم که انتخاباتی مردمی برگزار کنیم؛ بنابراین نباید کاری کنیم مردم دلسرد و ناامید از نظام و مسئولین شوند و حضورشان در انتخابات کم‌رنگ شود.
این نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: علنی شدن اختلافات می‌تواند زمینه سوء استفاده بیگانگان و رسانه‌های خارجی را فراهم کند لذا باید از این موضوع پرهیز کرد تا زمینه مسائل خاصی مثل جریان فتنه ۸۸ فراهم نشود.
این عضو فراکسیون رهروان ولایت، فرمایشات مقام معظم رهبری را شفاف، حساب‌شده و دقیق دانست و گفت: این توصیه‌ها باید مثل همیشه نه تنها برای سران قوا، ‌بلکه برای همه مسئولینی که به نوعی در جریانات کشور دخیل هستند و از تریبون‌های عمومی استفاده می‌کنند فصل‌الخطاب باشد.
رهبر ادامه داد: اختلاف سلیقه در کار طبیعی است و مسلما باید وجود داشته باشد اما اگر این اختلافات به مردم کشیده شود و سنگین‌تر از موضوع اصلی خود باشد، قابل قبول نیست و مردم هم این را نمی‌پذیرند. با وجود فشارهای خارجی بر کشورمان نباید فشارها را دوچندان کنیم و با اختلافات داخلی،‌ مردم را ناراضی کنیم.
وی با اشاره به پیش‌بینی استقلال قوا در قانون اساسی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم بارها بر استقلال قوا تاکید داشته‌اند در واقع قوا باید به وظایف خود طبق قانون عمل کنند و نه اینکه به خاطر تعامل از وظایف‌شان چشم بپوشند. البته ممکن است در این زمینه اختلاف نظرهایی باشد که باید آنها را مدیریت کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر