4

گمانه‌زنی‌ها درخصوص کاندیداتوری هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶

  • کد خبر : 46221
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴

در حالی که تنها یک هفته از انتخابات سال ۲۰۱۲ آمریکا می‌گذرد گمانه‌زنی‌هایی درخصوص کاندیداتوری هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ وجود دارد اما او با ابراز عدم تمایل نسبت به شرکت در این انتخابات گفت: من فقط می‌خواهم بخوابم!

ایسنا به نقل از روزنامه دیلی تلگراف نوشت: در حالی که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا دیگر قصد ندارد در دوره دوم ریاست جمهوری باراک اوباما وزیر امور خارجه او باشد، نتایج یک نظرسنجی در ایالت آیووا نشان داد که بسیاری از دموکرات ها خواهان کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری آتی هستند.

کلینتون گفته که دیگر خواهان شنیدن چیزی درباره یک کمپین انتخاباتی دیگر نیست. کلینتون ۶۵ ساله مدت زمان طولانی است که به اوباما گفته در پایان دوره اول ریاست جمهوری او، از سمت وزیر امور خارجه کنار خواهد رفت.

کلینتون در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز گفت: من فقط می‌ خواهم بخوابم، ورزش کنم و برای تفریح به مسافرت برم، من می‌خواهم قدری آسوده باشم و این یک چیز عادی است اما در طول ۲۰ سال گذشته هیچ یک از این کارها را انجام ندادم.

یک نظرسنجی در آیووا نشان داد که ۵۸ درصد از دموکرات‌های این ایالت خواهان کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ هستند. اما کلینتون می‌گوید که خسته است و دسته کم برای سال آینده هیچ برنامه کاری برای خود ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر