2

اطلاعات بسیار محرمانه‌ در رایانه‌ معشوقه رئیس مستعفی «سیا»+تصویر

  • کد خبر : 46756
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۴

جزئیات این اطلاعات طوری است که مقامات امنیت ملی آمریکا نگران آن هستند که رابطه پنهانی و غیراخلاقی پترائوس و این زن متأهل که شرح حال او را می‌نوشت، پیامدهای نه چندان خوبی داشته باشد.

مقامات اجرای قانون و امنیت ملی آمریکا گزارش کردند که رایانه‌ معشوقه رئیس مستعفی «سیا» حاوی اطلاعات بسیار محرمانه‌ای است که این امر مقامات امنیتی آمریکا را ملزوم می‌کند تا تحقیقات بیشتری در این رابطه انجام دهند.

خبرگزاری فارس: کشف اطلاعات محرمانه‌ در رایانه معشوقه پترائوس

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز،‌ مقامات اجرای قانون و امنیت ملی آمریکا گزارش کردند رایانه‌ای که توسط «پائولا برادول» زن متأهلی که به دلیل داشتن رابطه پنهانی با «دیوید پترائوس» رئیس‌ سابق سیا به استعفای او منتهی شد، حاوی اطلاعات بسیار محرمانه‌ای است که باید تحت شرایط امنیتی بیشتری محافظت شود.

بر اساس این گزارش، محتویات این اطلاعات محرمانه به اندازه‌ای چشمگیر بود که تحقیقات بیشتر در خصوص این پرونده را توجیه می‌کند.

جزئیات این اطلاعات طوری است که مقامات امنیت ملی آمریکا نگران آن هستند که رابطه پنهانی و غیراخلاقی پترائوس و این زن متأهل که شرح حال او را می‌نوشت، پیامدهای نه چندان خوبی داشته باشد.

اوایل امروز، کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که پترائوس روز جمعه در پشت درهای بسته در خصوص حمله ۱۱ سپتامبر به کنسولگری آمریکا در «بنغازی» لیبی گزارش می‌دهد.

مقامات امنیتی آمریکا می‌گویند که صلاحیت امنیتی برادول این اجازه را به او داده تا به اطلاعات محرمانه خاص دسترسی داشته باشد. قوانین دولتی ملزم بر آن است که این اطلاعات در مکان‌ها و رایانه های امن حفاظت شود.

دو تن از مقامات آشنا به این پرونده، می‌گویند که بازرسان در حال بررسی این مسئله هستند که آیا برادول از این قوانین برای حمل این اطلاعات محرمانه پیروی کرده است یا خیر؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر