2

افزایش قیمت برای مسکن مهر نخواهیم داشت

  • کد خبر : 46919
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴

خوشبختانه در بحث مسکن مهر، زمین رایگان و وام هم کم بهره و قرض الحسنه است و نظام مهندسی نیز در این خصوص اقدامات شایسته انجام داده و بنا بر این تنها مصالح و دستمزد می ماند که در التهاب اقتصاد قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، ˈعلی نیکزادˈ در هشتمین بازدید خود از پروژه های مسکن مهر پرند در سال جاری افزود: با توجه به شرایطی که برای ارز در کشور ایجاد شد، تاثیر آن بر بحث مسکن طبیعی بود و این شرایط سبب افزایش مصالح و بعضی از اقلام محدودی که در داخل آن را نداریم، شده است.

وی ادامه داد: در بحث ساخت و ساخت، پنج مرحله وجود دارد تا قیمت تمام شده یک ساختمان محاسبه شود که شامل زمین، تسهیلات، خدمات فنی مهندسی، دستمزد و مصالح است.

نیکزاد اضافه کرد: خوشبختانه در بحث مسکن مهر، زمین رایگان و وام هم کم بهره و قرض الحسنه است و نظام مهندسی نیز در این خصوص اقدامات شایسته انجام داده و بنا بر این تنها مصالح و دستمزد می ماند که در التهاب اقتصاد قرار گرفته است.

وی افزود: به طور قطع اگر قیمت ها به ثبات برسد با توجه به این که تصمیمات خود را با بازار تنظیم می کنیم، افزایش قیمت هم برای مسکن مهر نخواهیم داشت.

نیکزاد سپس اظهار داشت: اگر قیمت برخی اقلام ساختمانی در سطح بالایی قرار داشته باشد، در بحث مسکن مهر افزایش قیمت خواهیم داشت، البته این شامل کسانی که قسط چهارم را پرداخت کردند، نمی شود، چرا که پرداخت قسط چهارم یعنی کار از مرحله تیرآهن، میله گرد، کاشی و آسانسور عبور کرده است، بنا بر این اگر قیمت افزایش پیدا کند، شامل افرادی خواهد شد که اقساط خود را هنوز پرداخت نکردند و مبنای محاسبه ما آن است که دقیقا بدانیم افراد چه میزان قسط بانک را پرداخت کردند که این موضوع نیز متعاقبا اعلام می شود.

بر اساس این گزارش، وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیر عامل شهرهای جدید، تعدادی از معاونین و مدیران وزارت راه و شهرسازی همچنین مدیران شرکت مادر شهرهای جدید برای هشتمین بار در سال جاری از پروژه های در حال احدث مسکن مهر شهر جدید پرند بازدید کردند.

در این بازدید که ˈسعید صابونیˈ مدیر عامل شرکت عمران شهر پرند و سایر مدیران و معاونین وی، وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کردند از پروژه های هسا، کیسون و مپسا بازدید به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46919

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر