0

کاهش زمان مقاومت رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت، به معنای نابودی رژیم است

  • کد خبر : 48022
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲

اینکه زمان شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت رزمندگان غزه به ۹ روز کاهش یافته، به معنای آغاز نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم نامشروع غاصب در فلسطین است

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: کاهش زمان مقاومت رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت، به معنای آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به پذیرش آتش‌بس با همه شروط مقامت توسط رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۹ روزه با مقاومت، چهارمین شکست این رژیم از مقاومت است.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی اولین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی و در جریان آزادسازی سرزمین‌های اشغال‌شده جنوب لبنان از حزب‌الله شکست خورد، دومین بار در جنگ ۳۳ روزه با حزب‌الله و سومین بار در جنگ ۲۲ روزه با غزه با شکست مواجه شد، این بار نیز برای چهارمین بار بعد از ۹ روز جنگ، باز هم از رزمندگان حماس و مقاومت شکست خورد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اینکه زمان شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت رزمندگان غزه به ۹ روز کاهش یافته، به معنای آغاز نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم نامشروع غاصب در فلسطین است.

علاءالدین بروجردی تأکید کرد: پیروزی حماس در جنگ ۹ روزه با رژیم غاصب صهیونیستی در واقع پیروزی همه مقاومت در جهان اسلام و البته پیروزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که پیوسته از مقاومت حمایت می‌کند، است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان حماس به صراحت اعلام کردند که مقاومت بدون کمک‌های مالی و تسلیحاتی ایران نمی‌توانست به پیروزی برسد، نیز افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر