3

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با برگزاری نشست‌‌های دولت و نمایندگان

  • کد خبر : 48810
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: با توجه به مخالفت نمایندگان مجلس با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، دولت امیدوار است با برگزاری نشست‌های مشترک با نمایندگان فاز دوم این طرح عظیم اقتصادی خود را به اجرا درآورد.

لطف‌الله فروزنده  در خصوص جلوگیری از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها توسط مجلس اظهار داشت: تصمیم توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه توسط نمایندگان به دلیل توقف افزایش قیمت کالاها و بخش انرژی بوده که دولت همواره با این نظر نمایندگان مخالف است.

وی با بیان اینکه دولت همواره به فکر زندگی مردم است، تصریح کرد: اجرای هدفمندی یارانه‌ها از طرح‌های عظیم اقتصادی دولت بوده که در این بین با برگزاری فاز اول هدفمندی شاهد افزایش بهبود وضعیت زندگی مردم بوده‌ایم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطر‌نشان کرد: در ادامه نشست‌های مشترک نمایندگان مجلس با دولت همواره امیدواریم با برگزاری نشست‌هایی بین این دو قوه، فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را به اجرا درآوریم.

فروزنده افزود: دولت نیز در کنار اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها برنامه‌های مورد نظر خود در رابطه با اجرای این طرح از جمله ترویج و گسترش اصلاح الگوی مصرف را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: با اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها نیز هموراه شاهد استفاده صحیح و مناسب از حامل‌های انرژی و … از سوی مردم بوده‌ایم بنابراین اجرای این طرح برای عموم مردم مفید و تأثیرگذار بوده است.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر