1

نقش اشباح اپوزیسیون در رونق هتل های متروکه دنیا

  • کد خبر : 49445
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۸:۱۱

اگر تشکیل جلسه برخی گروههای اپوزیسیون هیچ سودی ندارد اما حداقل فرصت شغلی برای کارکنان هتل هایی فراهم می کند که مدت هاست محل کارشان متروکه و نیمه تعطیل شده است.

این مطلب را پایگاه اینترنتی خودنویس (وابسته به برخی عناصر فراری) در واکنش به نشست دو هفته پیش شماری از سلطنت طلبان، عناصر تجزیه طلب و برخی مدعیان اصلاح طلبی و جنبش سبز در هتل «ان.اچ» پراگ منتشر کرد. جواد خادم و شهریار آهی در کنار برخی همکاران ارگان رسمی سازمان سیا (رادیو فردا) میزبان این جلسه بودند.

خودنویس در مطلبی به ظاهر طنز و منقش به تصویر اشباح که نهایت عصبانیت از بیهودگی چنین جلساتی را در خود نهفته دارد، می نویسد: آنها هر چند وقت یکبار در جست وجوی کنفرانس و سمینار و شورایی از این شهر به آن شهر و از این هتل به آن هتل سر می کشند و اگر هفته ای جلسه ای برای تماشا نیابند، از فرط خماری به درد استخوان و عضله دچار می شوند!
 در این جلسات اولی می نویسد، دومی جواب می دهد، سومی می خواند و چهارمی تحلیل می کند، و تعدادی تماشاچی که قبلا برای آنها بلیط تهیه شده است تشویق شان می کنند، همین! نه اینکه فقط چهار نفر باشند شاید کمی بیش از ده نفر و شاید هم بیست نفر که با احتساب تماشاچیان، چیزی شاید بیشتر از صد نفر شوند.
نویسنده این مطلب ادامه می دهد: همه آن افراد، آدم های معروفی هستند که غیر از خودشان و مدیر چند سایت و صاحبان چند هتل متروکه در پراگ و استکهلم و واشنگتن، کسی آنها را نمی شناسد، البته ناگفته نماند کارکنان و کارگران آن هتل های متروک که فقط به هنگام تشکیل جلسه این افراد معروف بر سر کار خویش حاضر می شوند نیز آنها را می شناسند، گرچه شاید نتوانند اسم کامل آنها را خوب تلفظ نمایند، اما آنها را آدم های سرشناسی می دانند که گاه و بی گاه برای گرفتن تصمیماتی بزرگ دور هم جمع می شوند اما در انتها هیچ تصمیمی نمی گیرند!
با این حال تشکیل جلسه این چند نفر اگر هیچ سودی برای کسی ندارد، اما حداقل فرصت شغلی برای کارکنان هتل هایی فراهم می کند که سال هاست کارشان نیمه تعطیل و متروکه اعلام شده است؟ چند ساعت بعد مجددا این هتل ها متروکه می شوند و آرامش به جمع اشباح برمی گردد.

خودنویس در پایان خاطر نشان کرد: این چند در پایان هر جلسه، کاغذی نوشته و به امضای هر کس که در آن نزدیکی هاست می رسانند و قرار بعدی برای جلسه بعدی در هتل بعدی را می گذراند. آنگاه شرح جلسات از لابی های غیرعلنی هتل های متروکه به صحن وب سایت ها منتقل شده، یکی می نویسد، یکی می خواند و دیگری تحلیل می کند و تماشاچیان کف زده و هورا می کشند، آنها آنقدر معروف شده اند که همه اشباح همه هتل های متروکه دنیا آنها را می شناسند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=49445

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر