2

تشویق و ترغیب دختران دانشجو برای ارتباط جنسی با افراد ناشناس

  • کد خبر : 49570
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۷

به دختران دانشجوی بریتانیایی پیشنهاد شده است که در برابر ۱۵ هزار پوند در سال برای تامین هزینه‌های تحصیلی، با افراد ناشناس ارتباط جنسی برقرار کنند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، نتایج تحقیقات مخفی این روزنامه بیانگر آن است که پایگاه اطلاع‌رسانی «اسپانسر اسکولار» (SponsorAScholar.co.uk) در تبلیغات اخیر خود مدعی شده که فرصتی برای ۱۴۰۰ دانشجوی بین ۱۷ تا ۲۴ ساله از سوی گروهی از تجار ثروتمند مایل به ماجراجویی فراهم آورده است.

یک خبرنگار ایندیپندنت که خود را به عنوان یک دانشجو معرفی کرده بود برای این آگهی مراجعه می‌کند اما متوجه می‌شود که یک «ارزیاب» مرد باید ابتدا وی را برای این کار تایید کند و برای این کار لازم است که وی در یک آپارتمان، امتحان عملی بدهد. اسم این پروسه توسط مسوولین ذیربط، «کنترل کیفیت» گذاشته شده است!

پایگاه اطلاع‌رسانی مزبور در قالب یکی از قوانین مبهم بریتانیا فعالیت می‌کند که به دلالان اجازه می‌دهد، طالبان رابطه نامشروع را با فواحش آشنا کنند و بدیهی است که با توجه به افزایش هزینه‌های تحصیل، زنان و دخترانی که از بضاعت مالی کمی برخوردارند، جذب این سایت می‌شوند.

بر اساس تبلیغات این سایت، در صورتی که زنان حاضر شوند در طول هر ترم تحصیلی، ۴ بار و هر بار برای دو ساعت، با یک مرد غریبه در هتل و یا یک آپارتمان تنها باشند، تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های تحصیلی آنان پرداخته می‌شود!

این وبسایت تصریح می‌کند که از آنجا که این مشتریان پول خوبی می‌دهند، خدمات خوبی هم می‌خواهند! خبرنگار ایندیپندنت از یکی از این ارزیابان در یک رستوران در جنوب لندن شنیده است که: «هرچه بیشتر حاضر باشی انجام دهی، پول بیشتری هم دریافت می‌کنی.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=49570

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر