2

حضور یک مرد نورانی با لباس عربی در مسجد النبی+تصویر

  • کد خبر : 51054
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳

“شیخ دکتر غازی المطیری” استاد هیأت امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه اسلامی مدینه نیز دراینباره گفت: نباید با عجله و شتابزدگی، درباره این رویداد تصویری اظهار نظر کرد.

انتشار خبر و تصویر حضور یک مرد نورانی با لباس عربی در مسجد النبی به داغ ترین موضوع سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و حتی مطبوعات سعودی تبدیل شد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، “عبدالواحد الحطاب” مدیر روابط عمومی ریاست مسجد النبی تأکید کرد: همه مسائل مطرح شده چیزی جز مونتاژ تصاویر نیست.
این درحالی است که روزنامه سعودی “عکاظ” به نقل از “سعد العوفی” مدیر مرکز تلویزیون مدینه اعلام کرد: در این واقعه نور بر یکی از افراد منعکس شده؛ و دوربین ها این ماجرا را هنگام نماز جمعه در مسجد النبی ثبت کردند.
“شیخ دکتر غازی المطیری” استاد هیأت امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه اسلامی مدینه نیز دراینباره گفت: نباید با عجله و شتابزدگی، درباره این رویداد تصویری اظهار نظر کرد.
المطیری افزود: نخست اینکه افراد متخصص باید درباره این نور اظهار نظر کنند؛ و دوم اینکه قبل از توصیف موضوعی درخصوص عالم غیب باید تحقیق کرد.
روزنامه عکاظ تأکید کرد: با آغاز خطبه جمعه شیخ عبد المحسن القاسم در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ظهر، این رویداد باعث ترس برخی از حاضران شد، برخی از افراد نیز تصور کردند که آن فرد موجودی غیر از انسان است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51054

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. منکه بعید میدونم فتوشاپ باشه ! چون من ویدئو باکیفیت بالاش رو دیدم … ولی اگرم انعکاس نور خورشید یا لامپها یا حتی دستکاری تنظیمات فیلمبردار باشه یا هرچیز دیگه ! خب چرا بعد از انتشار این خبر خود همون مردی که به صورت مرد نورانی شده نمیاد و خودش رو معرفی کنه و به همه بگه که بابا این یارو منم ! و همه سوء تفاهمهارو رفع کنه … ینی تا حالا صاحب این تصویر متوجه پخش این خبر جنجال برانگیز نشده ؟! من توی یه قسمتی از ویدئو متوجه شدم که وقتی امام جماعت داشت صحبت میکرد یه جا میگه که “قال علیه وسلام و والصلات …. و سخنی از یکی ائمه میگه (البته من زبون عربی بلد نیستم) و اون مرد نورانی یه لحظه گریه میکنه … و یه چیز دیگه ای هم که توی این ویدئو نظر منو جلب کرد نوع نشستن این مرد هستش که با بقیه متفاوته ! این مرد خیلی متین و باوقار نشسته یجور خاصی که از بقیه متمایزش کرده ! حالا نمیدونم اینا وسواسای بصری منه یا دیگرانم همین نظرو دارن ؟!
    به هرحال تو این دوره نه میشه چیزی رو خیلی زود باور کرد و نه میشه خیلی هم قطعی رد کرد ! با توجه به عوام فریبیهای جورواجور اینترنتی که این روزها کم هم نیستند.
    .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر