2

صندوق توسعه ملی دید مثبتی نسبت به طرح‌هایی که تعریف کردیم دارد

  • کد خبر : 51403
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴

استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر از ظرفیت صندوق توسعه ملی خوب استفاده می‌کنیم و بیش از ۷۰۰ میلیون یورو ارزش طرح‌های مصوب مربوطه استان است.

سیدجعفر حجازی در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری که امروز، ۲۲ آذرماه در محل استانداری برگزار شد، از دستگاه‌های اجرایی مربوط به طرح‌های سرمایه‌گذاری خواست جهت تسریع در اجرای طرح‌ها، مشکلات متقاضیان را حل و در اجرای طرح‌ها همکاری کنند.

وی افزود: سقف صندوق توسعه ملی بسیار محدود است و از کل طرح‌های صنعت، معدن و تجارت ۲۰ طرح و از طرح‌های پتروشیمی نیز ۱۰ طرح تایید و مصوب شده است؛ بر همین اساس باید نسبت به استان‌های دیگر در ابلاغ طرح‌های خود اقدام کنیم، زیرا هم‌اکنون دریافت تسهیلات یک رقابت است.

استاندار خوزستان بیان‌کرد: تاکنون ۱۰ درصد از تسهیلات طرح‌ها را دریافت کردیم، یعنی ۱٫۲ میلیارد دلار اعتبار از صندوق توسعه ملی به طرح‌های استان اختصاص یافته است.

حجازی تصریح کرد: صندوق توسعه ملی دید مثبتی نسبت به طرح‌هایی که تعریف کردیم دارد، زیرا مزیت این طرح این است که زیرساخت‌های آن آماده و کارایی بسیاری دارند. لذا دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری تسریع کنند، زیرا اشتغالی که از این طرح‌ها ایجاد می‌کنند پایدار و مطمئن است.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر