1

دانشجویان دختر برای تامین شهریه ی دانشگاه به چه کارهایی دست می زنند+تصاویر و اسناد

  • کد خبر : 51631
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۷

ادعا شده است که وب سایت SponsorAScholar.co.uk هزینه تحصیلی ۱۴۰۰ زن بین سنین ۱۷ تا ۲۴ در قبال داشتن رابطه جنسی با بازرگانان ثروتمند، را پرداخت کرده است.

در انگلیس فعالیت وب سایت هایی که در آن مردان و زنان در قبال رابطه جنسی پول دریافت می کنند، غیر قانونی می باشد، با این حال برخی دانشجویان برای تامین شهریه خود با این سایت ها همکاری می کنند.

سایت شهرزاد نیوز از تحقیق پلیس انگلستان در رابطه با رسوایی “رابطه جنسی برای تأمین شهریه دانشگاه” از سوی دانشجویان خبر داد.

 جو سوینسون، وزیر امور زنان بریتانیا، از پلیس خواسته است تا در مورد مظنونینی که از دانشجویان سوء استفاده کرده و یا زنان آسیب پذیر را وادار به خودفروشی می کردند، تحقیق به عمل آورند.

 ادعا شده است که وب سایت SponsorAScholar.co.uk هزینه تحصیلی ۱۴۰۰ زن بین سنین ۱۷ تا ۲۴ در قبال داشتن رابطه جنسی با بازرگانان ثروتمند، را پرداخت کرده است.

 وب سایت مذکور، در پی پخش فیلم مخفی روزنامه ایندپندنت از مردی که ادعا می شود “ارزیاب” این وب سایت می باشد و در تلاش است تا دانشجوئی (گزارشگر مخفی ایندپندنت) را متقاعد سازد تا “ارزیابی عملی” گردد، به حالت تعلیق درآمده است.

دوربین مخفی روزنامه انگلیسی ایندیپندنت

در حالی این اتفاقات در انگلیس و مقابل چشمان سایت بی بی سی فارسی می افتد که این سایت حتی به خود زحمت نمی دهد در گزارشی کوتاه به آن بپردازد این در شرایطی است که بزرگترین شعار آن اطلاع رسانی آزاد و بیطرفانه است.

  در مقابل بی بی سی تا توانسته است گزارش ها، اخبار و تحلیل هایی سلسله وار پیرامون مشکلات زنان در کشورهای اسلامی به ویژه ایران و افغانستان ارائه می کند، آن هم با هدف نسبت دادن مشکلاتی نظیر خشونت علیه زنان به اسلام، نه حل مشکلات آنها.

 سایت باشگاه خبرنگاران جوان هم با پرداختن به این موضوع نوشت: نشریه ایندیپندنت با فرستادن شخصی به ظاهر دانشجو نزد یکی از این مردان رفته است. وی در این دیدار ملاقات به آن دختر دانشجو گفته که پول خوبی در اختیار وی قرار خواهد داد.
در اقدامی وقیحانه، سایت “اسپانسر اسکولار” در آگهی خود اظهار داشته بود که “۱۰۰ درصد از هزینه شهریه خود را تنها با دو ساعت بدست آورید”. این وب سایت مدعی شده بود که مشتریانش پول‌های خوبی به دختران دانشجو پرداخت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51631

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام : از شبکه هائی مثل بی.بی.سی که پادشاهی انگلستان و سرویس های امنیتی از آن پشتبانی مالی و سیاسی می نمایند ؛ بیش از این انتظار نمی رود ؟؟؟ فساد های جنسی اخیر در آن شبکه ؛ که حتی اعتراض مردم انگلیس را نیز به دنبال داشت ؟؟؟ همچنین راه اندازی شبکه های موازی با کمک بی. بی سی فارسی ؛ توسط فواحش و رقاصه های فراری و بد نام و همچنین بهائی ها ی وابسته به صهیونیسم ؛ خود نیز دلیلی محکمی است بر فعالیت های مذبوحانه آنان در ضدیت با مسلمانان جهان بویژه ایرانیان ؟؟؟ چهره واقعی این مزدوران بر تمامی آزادگان جهان بخصوص مسلمانان غیور کاملا” روشن است . جالب اینکه همین آدم های که ادعای دمکراسی و آزادی بیان دارند !!! مانع پخش شبکه پرس تی وی ایرن می شوند چرا که اطلاع رسانی صحیح از آن طریق را مخالف اهداف سیاسی و فرهنگی خود می دانند؟؟ به امید پیروزی حق بر باطل انشاال..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر