2

بروجردی در گفتگو با افق:ممکن است میان موافقان و مخالفان مصر توافقاتی صورت گیرد

  • کد خبر : 52044
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۹:۱۹

رئیس کمیسیون امنیت ملی با تاکید برعقب نشینی مرسی از مواضع قبلی خود گفت: عرصه سیاسی مصر با توجه به تغییر موضع مرسی در مقابل خواست و نظر مخالفان دولت بسیار پیچیده بوده و شرایط را غیر قابل پیش بینی کرده است.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی افق ، معتقد است که اوضاع و شرایط مصر بسیار به هم ریخته و نابسامان است و همچنین‌، صحنه بسیار پیچیده و خطرناکی پیش روی مرسی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه آینده مصرچه خواهد شد با توجه به  حوادثی که اتفاق افتاده غیر قابل پیش‌بینی است و شرایط کمی پیچیده شده است .
نماینده مردم بروجرد در خانه ملت، گفت: تصور می کنم تصمیم دولت وشخص مرسی برای برگذاری همه پرسی و رفراندوم به وقوع بپیوندد. البته از آنجایی که مرسی از مواضع قبلی خود کوتاه آمده و درباره نکاتی که مخالفان روی آن تاکید داشتند عقب نشینی کرده است می تواند نشانه خوبی باشد که شرایط کمی آرامتر شود البته این احتمال وجود دارد که در داخل مصر بین دو گروه توافقاتی صورت گیرد.
این نماینده مجلس نهم با ابراز امیدواری از موفقیت و به نتیجه رسیدن انقلاب مصر یادآور شد: امیدواریم که خون شهیدان مصر به ثمر بنشیند و حرمت این خون­ها حفظ شود و نظر انقلابیون و اراده ملت مصر در عرصه حاکمیت  و همچنین داشتن قانون اساسی اسلامی، محقق شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=52044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر