2

مردم ایران در ۹ دی ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان کشیدند

  • کد خبر : 54592
  • ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۸

متکی گفت:شرکت ۸۵ درصدی مردم ایران در انتخابات سال ۸۸ بزرگ‌ترین حضور مردمی در انتخابات پس از انقلاب بعد از رفراندوم جمهوری اسلامی بود.

وزیر سابق امور خارجه گفت: مردم ایران در ۹ دی بار دیگر با یکپارچگی، ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان کشیدند

منوچهر متکی امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی در قم با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار کرد: دشمنان سعی داشتند با ایجاد این فتنه نتیجه دلخواه خود را به مردم ایران تحمیل کنند.

وزیر سابق امور خارجه با اشاره به هم‌زمانی انتخابات پارلمان اروپا با انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ در ایران گفت: در بین کشورهای عضو این اتحادیه میزان حضور مردمی حتی به کمتر از ۲۵ درصد رسیده بود؛ بنابراین حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی مدال افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: زمانی که دشمنان نظام مردم‌سالار ایران را مشاهده کردند که از این پس برگ برنده‌ای در مقابله با آن‌ها در اختیار داشت به فکر چاره افتادند و سعی کردند با ایجاد فتنه و جو براندازی به مبارزه با اسلام و ایران برخیزند.

متکی تصریح کرد: پس از مدتی دشمنان با مشاهده ایستادگی ملت ایران سعی کردند با ایجاد شکاف در میان امت اسلامی نقشه‌های خود را به مرحله اجرا درآورند که اوج آن در عاشورای ۸۸ دیده شد.

وزیر سابق امور خارجه با بیان اینکه مردم ایران در ۹ دی بار دیگر با یکپارچگی، ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان کشیدند عنوان داشت: امروز تحلیل گران غربی به حقانیت نظام اسلامی پی برده‌اند و می‌دانند که انتخابات ریاست جمهوری در ایران به درستی برگزار شد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر