2

دختر ۳ ساله‌ ای که به مبلغ ۱میلیون تومان فروخته شد

  • کد خبر : 55461
  • ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۸

زن جوانی با در دست داشتن حکم جلب شوهر خود در مراجعه به کلانتری ۱۱ این شهرستان گفت با همسر معتاد خود اختلافاتی داشته و چند ماه قبل از خانه قهر کرده است اما از حدود ۳ ماه پیش متوجه شده شوهرش دختر ۳ ساله‌شان را به مبلغ یک میلیون تومان به فردی ناشناس فروخته است.

فرمانده پلیس نیشابور گفت: پدر جوانی که دختر بچه ۳ ساله خود را فروخته بود در شهرستان نیشابور خراسان رضوی دستگیر و در حال حاضر تلاش برای پیدا کردن آن ادامه دارد.

فرمانده انتظامی نیشابور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زن جوانی با در دست داشتن حکم جلب شوهر خود در مراجعه به کلانتری ۱۱ این شهرستان گفت با همسر معتاد خود اختلافاتی داشته و چند ماه قبل از خانه قهر کرده است اما از حدود ۳ ماه پیش متوجه شده شوهرش دختر ۳ ساله‌شان را به مبلغ یک میلیون تومان به فردی ناشناس فروخته است.

سرهنگ محمد حسن امیری افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع ، ماموران کلانتری ۱۱ بلافاصله وارد عمل شدند و متهم پرونده را دستگیر کردند.

جوان ۲۵ ساله در برابر شواهد و ادله موجود لب به اعتراف گشود و گفت دخترش را به فردی ناشناس فروخته است.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در پیگیری اطلاعات این پرونده با اخذ مجوز قضایی به شهرستان زنجان اعزام شدند اما نشانی ها غیرواقعی بود و اثری از دختر ۳ ساله مشاهده نشد.

فرمانده پلیس نیشابور گفت: پلیس دراین پرونده با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی  به سرنخ هایی دست یافته که امیدواریم به زودی دختر بچه ۳ ساله به آغوش مادرش بازگردانده شود.

سرهنگ محمد حسن امیری خاطرنشان کرد: متاسفانه ناآگاهی از شیوه های صحیح حل مسئله سبب شد تا مادر این دختر بچه بدترین راه‌حل مشکل یعنی قهر از خانه و تنها گذاشتن فرزندش با شوهر معتاد خود را انتخاب کند.

وی به زوج های جوان هشدار داد: در صورت بروز اختلافات و مشکلات خانوادگی از افراد معتمد و کارشناسان مشاوره خانواده راهنمایی بخواهند تا شاهد چنین وقایع تاسف باری نباشیم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55461

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر