1

واحد‌های مسکونی تهرانسر باید با سرعت لازم احداث شود

  • کد خبر : 56326
  • ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵

واحد‌های مسکونی تهرانسر باید با سرعت لازم احداث شود و رکود در ساخت این پروژه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وزیر راه و شهرسازی با حضور در تهرانسر از نزدیک واحد‌های در حال ساخت را بازدید کرد و در جلسه‌ای تعداد واحد‌های مسکونی مورد قرارداد هر یک از پیمانکاران این پروژه را به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی کاهش داد.

افق نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی ، علی نیکزاد که روز جمعه از پروژه‌ مسکن ویژه تهران واقع در تهرانسر بازدید کرد خواستار تسریع در ساخت شد و اعلام کرد روند پیشرفت پروژه را با دقت رصد خواهد کرد.

وی از مسکن ویژه‌ تهران، پروژه‌ ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر شهریار و پروژه‌ ۱۵۴۰ واحدی اسلامشهر بازدید و دستورهای لازم را برای تسریع در تکمیل و واگذاری این واحد‌ها صادر کرد.

نیکزاد با حضور در تهرانسر از نزدیک واحد‌های در حال ساخت را بازدید کرد و در جلسه‌ای تعداد واحد‌های مسکونی مورد قرارداد هر یک از پیمانکاران این پروژه را به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی کاهش داد و مقرر شد با پیمانکاران جدید برای واحد‌هایی که ساخت آنها شروع نشده است با قیمت مقطوع قرارداد منعقد شود.

بر این اساس تنها ‌با احتساب واحد‌های اسکلت زده شده در پروژه‌ تهرانسر که نزدیک به ۲۰۰۰ واحد است این پروژه‌ از پیشرفت خوبی برخوردار است.

انعقاد قرارداد مقطوع برای محوطه سازی، ادامه روند ثبت نام متقاضیان مسکن تهران و سرعت در پایش افراد متقاضی از مواردی بود که نیکزاد بر آن تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در بازدید خود اعلام کرد: واحد‌های مسکونی تهرانسر باید با سرعت لازم احداث شود و رکود در ساخت این پروژه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=56326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر