1

به هیچ وجه نباید نیروی شرکتی داشته باشیم

  • کد خبر : 57032
  • ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۷

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از ابلاغ مصوبه استخدام های دولت به دستگاه های اجرایی و استان ها خبر داد و گفت: طرح مهرآفرینان، قانونی و طرح خوبی در نو و توانمندسازی نیروهاست.

لطف‌الله فروزنده در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به جذب ۱۰ هزار نفر نیرو در طرح مهرآفرینان افزود: بر اساس ماده ۲۴ قانون خدمات کشوری در مشاغل حاکمیتی به ازای خروج هر نفر و در مشاغل تصدی‌گری نیز به ازای خروج ۳ نفر ، یک نفر وارد می‌شود. وی گفت: بر همین اساس برای استان‌ها و دستگاه‌ها سهمیه گذاشته‌ ایم که این سهمیه ابلاغ شده و قانونی است و در این باره هم به مسائل مالی و هم به خلاءهای موجود توجه شده است.

فروزنده افزود: اشتباه است تصور کنیم باید نیرو به طور کامل بیرون برود و سپس جایگزین آن را مدنظر قرار دهیم بلکه فرآیند برنامه‌ریزی نیروی انسانی این گونه است که ابتدا ببینید چقدر خروجی دارید و متناسب با آن نیرو وارد کنید. معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نباید نیروی شرکتی داشته باشیم، گفت: در طرح مهرآفرینان تکلیف نیروهای شرکتی نیز مشخص شده است. وی افزود: نیروهایی نیز که سال‌ها پیمانی بوده‌اند باید تبدیل وضعیت شوند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر