1

کارمندان دروغگوی بی‌بی‌سی و صدای آمریکا پا منقلی هم هستند +تصویر

  • کد خبر : 57258
  • ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶

یکی از عناصر ضد انقلاب مقیم لندن‌ با ذکر خاطراتی از دروغ‌ها و رفتارهای محفلی کارمندان‌ بی‌بی‌سی ‌و صدای آمریکا با بقیه اپوزیسیون از برخی از اختلافات در میان آن‌ها پرده برداشت.

در حالی که دولت انگلیس با سرازیر کردن پول ارتجاع و تمامی امکانات در حمایت از بی‌بی‌سی فارسی به دنبال نفوذ هر چه بیشتر در میان مردم ایران است این رسانه شایعه پراکن حتی در بین اپوزیسیون نیز در حال از دست دادن جایگاه و اعتبار رسانه‌ای‌اش است.

“پتکین آذر مهر” وبلاگ نویس ضد انقلاب در مصاحبه‌ای با دوستانش در فیس بوک با ذکر خاطراتی از “مسعود بهنود” و “محمد منظرپور” از کارمندان بی‌بی‌سی فارسی در انتخابات گذشته ریاست جمهوری ایران آنان را وابسته به رسانه دروغگویانی می‌نامد که با حیله‌گری و شعر خوانی خود را در میان اپوزیسیون جا کرده‌اند.

وی با اشاره به اظهارات کذب کارشناس بی‌بی‌سی که مدعی سخنرانی در میان دانشجویان در تیرماه ۷۸ شده بود می‌گوید پس از افشای این دروغگویی بود که بهنود به همراه چند کارمند بی‌بی‌سی از جمله محمد منظر پور شروع به فحاشی و بایکوت خبری نوشته‌های من می‌کردند. وی می‌گوید در دفاع از خود بارها با بی‌بی‌سی و صدای امریکا تماس گرفته اما پاسخش را پخش نکرده‌اند و این در حالی است که مسعود بهنود در صدای آمریکا وی را شعبان بی‌مخ نامیده است.

آذرمهر با اشاره به معضل بی سوادی کلاشانی که به اسم کارشناس رسانه‌ای و تحلیلگر سیاسی در این رسانه‌ها حضور دارند می‌گوید: “در بین ما کافی است یک نفر چند تا اصطلاح‌ آبدار وسط حرفهایش بیندازد. مثلا بگوید: بورژوازی کمپرادور، خرده بورژوا، و دو تا شعر از مولانا و حافظ بیاورد و یک خاطره ساختگی برای اعتبار بخشیدن به خودش تعریف کند؛ می‌شود خدا! ولی من از اینها جز خاطره تعریف کردن و منفی بودن و به راحتی خودشان را توجیه کردن چیزی ندیده‌ام.

وی با اشاره به ارتباطات محفلی سیستماتیک در میان کارمندان بی‌بی‌سی فارسی و صدای امریکا اظهار می‌کند: “اینهایی که در صدای آمریکا و بی‌بی‌سی و اینها هر شب دیده می‌شوند، اینها همه یک محفل هستند و به اصطلاح پا منقلی‌های همدیگر هستند. برای همین است که می‌بینیم مجری پارازیت کامبیز حسینی برخوردی دوگانه با بهنود و یکی دو مخالف اصلاح طلب داشته است. در برابر بهنود بسیار متملقانه و از موضع پایین برخورد می‌کرد. خودش و بسیاری از روزنامه نگاران اصلاح طلب نیز یادداشت بهنود را (در فیس بوک) به اشتراک گذاشتند.

این وبلاگ نویس مقیم لندن با اشاره به نفوذ بهنود کارشناس بی‌بی‌سی در میان رسانه‌های ضد انقلاب ادامه می‌دهد: “کامبیز حسینی اگر فردا از صدای آمریکا بیاید بیرون باید روابط خوبی با امثال بهنود داشته باشد که کار گیر بیاورد. چرا منظرپور (کارمند بی‌بی‌‌سی) مقاله من را بعد از چند روز به خاطر فشار بهنود پایین آورد؟ چون نمی‌خواست کارش را در بی‌بی‌سی از دست بدهد. کامبیز حسینی که هر کسی را زیر منگنه می‌گذارد کم مانده بود روی پای بهنود بیفتد.

فعال رسانه‌ای ضد انقلاب‌ها در پایان اینگونه از روابط مافیایی در رسانه‌های بی‌بی‌سی و صدای امریکا پرده برمی‌دارد: “این‌ها می‌خواهند خودشان مطرح‌ باشند. می‌خواهند اعتبار غیر محفلی‌ها را از بین ببرند و خودشان باشند. لازم هم نیست که از یک جناح‌فکری باشند، مهم این است که هم منقلی باشند. وقتی می‌گویم هم منقلی تشبیه نمی‌کنم. منظورم از منقل همان منقل است. مهم این است که کنترل دست این هم محفلی‌ها و هم منقلی‌ها باشد. ولی با هم بحث هم می‌کنند، مناظره هم می‌کنند،بالاخره یک نمایشی لازم است.

باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57258

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دیگه هر چی باشند رو دست شما نیومدن نگران نباشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر