0

فتنه آینده از هم اکنون با زمزمه انتخابات آزاد آغاز شده است

  • کد خبر : 58789
  • ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۶

امروز که پالس فتنه جدید که همان انتخابات آزاد است شروع شده، مشخص شد که انگلیس و پسر شاه مخلوع و فتنه گران داخلی پشت این ماجرا قرار دارند

امام جمعه مشهد گفت: فعالیت درست سیاسی برای سیاسیون اشکالی ندارد اما با دشمن نباید هم ‌صدا شوند.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس اطهار کرد: هنوز بیش از شش ماه دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده و بسیاری از سایت‌ها، ماهواره ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دشمن بیشترین تلاش خود را بر انتخابات جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند.

وی تاکید کرد: متاسفانه در داخل بعضی زمزمه های سیاسیون برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میدان فعالیت را باز کرده است که مردم باید بیش از گذشته هوشیار باشند.

علم الهدی با تاکید بر اینکه فعالان سیاسی باید به درستی در فضای سیاسی کشور فعالیت کنند خطاب به آنان هشدار داد: فعالیت درست سیاسی برای سیاسیون اشکالی ندارد اما با دشمن نباید هم‌ صدا شوند.

علم الهدی با تاکید بر اینکه به لطف خدا و یاری امام زمان (عج) فتنه سال ۹۲ بسیار رسواتر و مفتضح تر از فتنه سال ۸۸ می‌باشد، خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ با رمز تقلب در انتخابات ظهور کرد، اما با افشاگری‌های مقام معظم رهبری پرده از چهره نکبت‌بار طراحان این فتنه بزرگ برداشته شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اما امروز که پالس فتنه جدید که همان انتخابات آزاد است شروع شده، مشخص شد که انگلیس و پسر شاه مخلوع و فتنه گران داخلی پشت این ماجرا قرار دارند .

وی درباره آزاد نبودن انتخابات اظهار داشت: جواب این ادعا را مقام معظم رهبری به زیبایی ترسیم کردند اما اگر این آقایان منظورشان از انتخابات آزاد این است که جاسوسان آمریکایی و انگلیسی، دزدان و راهزنان در قالب انتخابات آزاد دو دستی کشور را به آمریکا و انگلیس تقدیم نمایند سخت در اشتباه هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: فتنه آینده نیز از هم اکنون با زمزمه انتخابات آزاد آغاز شده و پایگاه آن هم در انگلیس است.

وی اظهار کرد: فرزند شاه مخلوع ایران در سفری به انگلیس به صراحت با حمایت از طرح انتخابات آزاد در ایران عنوان کرده که پایگاه راهبردی این انتخابات را در انگلیس دایر می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برخی اشخاص به رغم داشتن سابقه فعالیت سیاسی در دوران انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستم شاهی، مطالبی را مطرح می کنند که پایگاه اصلی آن انگلیس و در راستای سیاست های خصمانه معاندان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان خارجی و عوالم مزدور داخلی آنان بدانند که مردم ایران اسلامی کنار رهبری ایستاده اند که هم با بصیرت و هم دارای حکمت است.

وی اظهار داشت: متاسفانه مسئله‌ای که امروز در جامعه مطرح شده مسئله انتخابات آزاد است که باید گفت انتخابات آزاد به شعاری برای دشمنان انقلاب اسلامی نیز تبدیل شده است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای علم الهدی چرا کسی به شورای نگهبان نمی گوید تبلیغ آنها سبب بی اعتمادی مردم به مجریان انتخابات شد؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر