1

مناظره فاز دوم هدفمندی امشب در سیما

  • کد خبر : 59187
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵

هادی شریفی مدیر روابط عمومی برنامه پایش با اعلام این خبر افزود: با انتشار اخباری مبنی بر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، موافقت ها و مخالفت ها با اجرا یا نحوه اجرای آن شدت گرفته است.

در همین راستا، آقای محمد رضا پورابراهیمی (نماینده مجلس مخالف اجرای فاز دوم مورد نظر دولت) و آقای عبدالرضا داوری (کارشناس اقتصادی حامی دولت)، در برنامه امشب پایش به مناظره در مورد اجرای فاز دوم هدفمندکردن یارانه ها می پردازند.
شریفی تصریح کرد: میهمان دیگر این هفته برنامه پایش ، اسطوره صنعت و رئیس انجمن مدیران صنایع ، محسن خلیلی عراقی خواهد بود . خلیلی در سالهای پرالتهاب ملی شدن صنعت نفت، از دانشجویان فعال در دانشکده فنی دانشگاه تهران بود و در سال ۱۳۳۲ به همراه پدر، صنعت گاز مایع در ایران را تاسیس کرد .
نظرسنجی امشب برنامه پایش، نظر مردم ایران را درباره اولویت اصلی اقتصاد امروز ایران ارائه خواهد داد. سوال این نظر سنجی به شرح زیر است:
به نظر شما امروز کدام سیاست باید اولویت اقتصادی کشور باشد:
۱٫ افزایش یارانه های نقدی
۲٫ مهار تورم.
با توجه به جذابیت افزایش یارانه های نقدی، ممکن است نتیجه این نظرسنجی با نظر دولت برای شروع فاز دوم هدفمندی یارانه ها نزدیک باشد. اما با توجه به فشار تورمی موجود هیچ بعید نیست گزینه دوم رای بیاورد.
از ساعت  ۱۶امروز امکان شرکت در نظرسنجی پیامکی پایش امشب وجود خواهد داشت و مردم می توانند با ارسال عدد ۱ یا ۲ به شماره ۳۰۰۰۱۱۱ در این نظرسنجی شرکت کنند. پخش برنامه پایش امشب از ساعت ۱۰ شروع می شود و نتیجه این نظرسنجی از ساعتی پس از شروع پخش بطور زنده نمایش داده خواند شد.
گفتنی است، برنامه مذکور هفته پیش به دلیل حضور رییس جمهور در مجلس لغو شده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59187

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر