2

افتتاح فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان توسط رئیس جمهور

  • کد خبر : 5944
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۶

دکتر محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (دوشنبه) در بدو ورود به فرودگاه اردبیل مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مقامات ارشد محلی قرار گرفت. با افتتاح فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان که با سرمایه گذاری و اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است، ظرفیت تولید برق […]

دکتر محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (دوشنبه) در بدو ورود به فرودگاه اردبیل مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مقامات ارشد محلی قرار گرفت.

با افتتاح فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان که با سرمایه گذاری و اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است، ظرفیت تولید برق در این نیروگاه از ۶۳۰ مگاوات به ۹۵۴ مگاوات افزایش خواهد یافت .

همچنین با اجرای این طرح و بهره برداری از آن برق مورد نیاز استان اردبیل به طور کامل تامین شده و ولتاژ برق شبکه شمال غرب کشور نیز پایدار خواهد شد .

همزمان با سفر رییس جمهور به استان اردبیل مراسم جشن ثبت جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، که یکی از آثار تاریخی و مراکز مذهبی و گردشگری کشورمان محسوب می شود و به طور رسمی در یونسکو به ثبت جهانی رسیده است، نیز برگزار می شود.

مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی در مرکز شهر اردبیل واقع شده که از سال ۷۵ در حال ساماندهی و مرمت بوده است و تاکنون برای مرمت، ساماندهی و ایجاد موزه و نگارخانه آن ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

همزمان با این جشن قرار است از اطلس گردشگری استان اردبیل نیز رونمایی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5944

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر